Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواپیمایی قشم در اطلاعیه‌ای از مسافران پرواز ۲۱۱۸ مشهد - مسقط که پس از سه ساعت سرگردانی در آسمان مجبور به بازگشت به فرودگاه مشهد شدند، عذرخواهی کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، هواپیمایی قشم در اطلاعیه‌ای که ذیل عنوان «توضیحات شرکت هواپیمایی قشم در خصوص فرود اضطراری پرواز مشهد به مقصد» منتشر کرده از مسافران این پرواز عذرخواهی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان هواپیمایی کشوری روز چهارشنبه به نقل از «میراکبر رضوی» سخنگوی این سازمان درباره جزییات این پرواز اعلام کرد: ساعت یک بامداد صبح امروز به وقت محلی هواپیمای فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی قشم با شماره پرواز ۲۱۱۸ از مبدا مشهد مقدس به مقصد مسقط با ۷۰ مسافر و ۱۱ خدمه پروازی هنگام تیک آف دچار ترکیدگی لاستیک یکی از چرخ‌های اصلی شد و خلبان ضمن اعلام به برج کنترل فرودگاه مشهد، درخواست آمادگی نیروهای زمینی برای مواجهه با این حادثه را کرد. 

به لحاظ حفظ ایمنی خلبان تصمیم به مصرف سوخت در پرواز کرده و پس از تخلیه سوخت که حدود سه ساعت طول می‌کشد، هواپیما در فرودگاه مشهد مقدس در سلامت کامل به زمین نشست و همه سرنشینان بدون مشکل از هواپیما تخلیه شده و به بخش ویژه ترمینال انتقال داده شدند.

گزارش نهایی بررسی حادثه متعاقبا اعلام خواهد شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مشهد ، سازمان هواپیمایی کشوری ، مسقط

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مشهد سازمان هواپیمایی کشوری مسقط هواپیمایی قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد - قشم برقرار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، ناصر رجبی، اظهار داشت: با هماهنگی و پیگیری‌های به عمل آمده پرواز مسیر مشهد - قشم - مشهد از روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه دوباره در حال انجام است.

وی ادامه این پرواز به مشهد مقدس روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم توضیح داد: با توجه به کاهش تعداد مسافران پرواز مسیر قشم به مشهد مقدس و بالعکس این پرواز لغو شده بود اما به منظور حفظ این مسیر پروازی و رفاه حال مسافران، مسیر پروازی یاد شده بار دیگر برقرار شد.

کد خبر 6078878

دیگر خبرها

  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • پرواز مشهد - قشم برقرار شد
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه
  • عودت مبلغ بلیت مسافران باطلی، بدون کسری وجه
  • پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی برای پروازهای باطل‌شده
  • بخشنامه هواپیمایی درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران