Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری جماران؛ شماره 503 هفته‌نامه حریم‌امام منتشر شد؛ در این شماره از هفته نامه می خوانیم:

آیت‌الله سیدمهدی موسوی بجنوردی در اردیبهشت‌ماه 1401 درگذشت، به این مناسبت نشریه حریم امام در جدیدترین شماره خود،  درگفت‌وگوهایی با سیدمحمد موسوی بجنوردی، سیدمحسن میری و محمدحسین بیات به واکاوی زندگانی و ویژگی‌های شخصیتی مرحوم آیت‌الله میرزا مهدی بجنوردی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شماره همچنین به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر، گفت‌وگویی با محمدحسن فاضل‌گلپایگانی انجام گرفته است.

علاوه بر این در پرونده خانواده و در پنجمین شماره از مجموعه عزت نفس، «تقویت انتقادگر درون» مورد بررسی قرار گرفته است.

این نشریه هر هفته در قالب موضوعاتی در حوزه اندیشه امام خمینی و تاریخ انقلاب اسلامی و مسائل حوزه علمیه، به مدیرمسئولی علی جوادی‌راد و سردبیری علی عباسی منتشر می‌شود.

 

دانلود حریم امام شماره 503

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا حریم امام هفته نامه حریم امام آیت الله سیدمهدی موسوی بجنوردی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا حریم امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی در قالب برنامه «فن‌تز»

برنامه فن‌تز بنا دارد تا از دستاوردهای پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه صنایع غذایی حمایت کند و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ فروردین طرح‌های خود را ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، برنامه فن‌تز با هدف فرهنگ‌سازی و هدایت دستاوردهای پایان‌نامه‌های دانشجویی در مسیر زنجیره ارزش از پایان‌نامه‌های مرتبط با فناوری‌های راهبردی و اولویت‌دار حیطه صنایع غذایی (فن‌تز صنایع غذایی) و با خروجی‌های قابل ثبت در مراجع بین‌المللی و معتبر حمایت می‌کند.

چشم‌انداز این برنامه، حمایت از ثبت اختراعات و کمک به فرآیند توسعه فناوری، ترویج و تجاری‌سازی پایان‌نامه‌های حیطه فناوری‌های صنایع غذایی است.

این فراخوان توسط مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با حمایت سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی به منظور حمایت از ایده‌ها و طرح‌های این حوزه در قالب حفاظت از دارایی‌های فکری، توسعه فناوری و خدمات استقرار در آزمایشگاه‌های ساخت سریع از قبیل فضای کار اشتراکی، خدمات آزمایشگاهی و پایلوت، شبکه‌سازی و برگزاری دوره‌ها و منتورینگ تخصصی اعلام شده است.

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری، مجری اصلی این رویداد است و برنامه به نحوی طراحی شده ‌است که پایان‌نامه‌های مستعد و دارای قابلیت فناورانه، با حمایت معاونت مورد حمایت صددرصدی برای ثبت از مسیر بین‌المللی PCT قرار خواهد گرفت.

تمامی فارغ‌اتحصیلان کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای، دانشجویان دکتری که از پروپوزال خود دفاع کرده‌اند و موضوع پایان‌نامه آنها در حیطه‌های فناورانه علوم و صنایع غذایی است و همچنین محققان پسادکتری می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

«مواد اولیه صنعت غذا»، «فرآورده‌های غذایی سنتی و بومی»، «ضایعات کشاورزی و صنایع تبدیلی»، «فرمولاسیون و فرآیندهای تولید در صنایع غذایی»، «کاربرد هوش مصنوعی در صنایع غذایی» و «طراحی و ساخت ماشین‌آلات صنایع غذایی» از محورهای این رویداد به شمار می‌رود.

صاحبان ایده‌های برتر مشمول جوایزی چون نگارش متن اختراع و ثبت تقاضانامه PCT برای ۳ طرح واجد شرایط ثبت اختراع، امکان حمایت از طرح‌های برتر برای توسعه در آزمایشگاه ساخت سریع پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاد دانشگاهی، امکان معرفی طرح‌های برگزیده به سرمایه‌گذاران و بهره‌مندی از مشاوران کسب وکار و منتورینگ تخصصی می‌شوند.

به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ فروردین ماه جاری طرح‌های خود را برای این رویداد ارسال کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور برونو فرناندز و تونی کروس در تیم منتخب هفته بیست و هشتم EA Sports FC24
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • «آغاز سال‌ نو برای انسان مؤمن»
  • انتشار هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان آغاز سال‌نو برای انسان مؤمن
  • رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل
  • مسابقه روز شانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها در سیستان و بلوچستان
  • حمایت از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی در قالب برنامه «فن‌تز»
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!