Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، میرکاظمی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: به محض آماده شدن بودجه، قانون رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته شده تا پرداخت‌ها صورت بگیرد و مابه‌التفاوت آن نیز پرداخت خواهد شد.

کد خبر 686980 برچسب‌ها بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق و دستمزد بازنشستگان کشوری فرهنگیان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق و دستمزد بازنشستگان کشوری فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش : رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته به‌زودی اعمال می‌شود

علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درخصوص  مشکل اعمال رتبه‌ جدید در حقوق معلمان بازنشسته گفت: وزارت آموزش و پرروش باید کسورات ارتقای رتبه معلمان بازنشسته را محاسبه و به حساب صندوق بازنشسستگی کشوری واریز کند تا در حقوق فرهنگیان بازنشسته اعمال شود.

وی افزود: فعلاً در مرحله نخست هستیم و مجوز  افزایش رتبه برای فرهنگیان بازنشسته صادر شده است و باید سایر اقدامات آن انجام شود.

فرهادی در پاسخ به این پرسش که کسورات چه زمانی به حساب صندوق بازنشستگی واریز می‌شود، عنوان کرد: ابتدا باید آن را محاسبه و سپس اعتبارات را تأمین کنیم،  به زودی کسورات فرهنگیان بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ تأمین و به حساب صندوق بازنشستگی واریز می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در ادامه افزود: فرهنگیان بازنشسته فعلاً حکم بازنشستگی خود را بر اساس رتبه قبل از اعتراض دریافت کرده‌اند و به محض تکمیل فرآیند، رتبه جدید در حقوق آن‌ها اعمال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  •  جذب ٣٠ همت اسناد خزانه از محل مابه‌التفاوت قیمت‌های تکلیفی و تمام شده برق
  • جذب ٣٠همت از محل مابه التفاوت قیمت های تکلیفی و تمام شده برق
  • معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش : رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته به‌زودی اعمال می‌شود
  • اعمال رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته به‌زودی
  • زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی