Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکالمه جالب مدافع پیشین رئال مادرید و بالاترین مقام فوتبالی کشور اسپانیا لو رفت. 

انتشار مکالمات خصوصی سرخیو راموس و لوییس روبیالس (رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا) واکنش‌های متعددی را در پی داشته است. 

طرفداری | به گزارش مارکا، در جریان این مکالمات واتس اپی که El Confidencial آن را رسانه‌ای کرده است، مدافع تیم ملی اسپانیا از روبیالس درخواست می‌کند تا در راستای کسب توپ طلا به او کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس پیام‌های موجود، راموس و روبیالس ابتدا در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۰ با یکدیگر در تماس بودند و سپس در تاریخ ۸ آگوست همان سال، راموس درخواستش را مطرح کرد. 

روبی، عصر بخیر. امیدوارم حال خودت و خانواده‌ات خوب باشد. می‌دانی که هرگز از تو چیزی نخواسته‌ام و اگر هم امروز چنین کاری انجام می‌دهم، به خاطر این است که سال خاصی را از جنبه نمایش‌هایم پشت سر گذاشته‌ام. دوست دارم تا جایی که امکان دارد، با تماس با مقامات کلیدی یوفا و مخاطبانت، برای کسب توپ طلا به من کمک کنی. در آن صورت، باقی عمرم قدردانت خواهم بود؛ نه فقط به خاطر خودم، بلکه به نظرم فوتبال اسپانیا شایستگی زیادی برای این عنوان دارد. از راه دور تو را در آغوش می‌گیرم. 

روبیالس در جواب گفت کاری که از دستش بر بیاید را انجام می‌دهد ولی در این زمینه اختیارات چندانی ندارد. 

سلام سرخیو. اول از همه تبریک می‌گویم، به نظرم امسال سال خوبی است که تو به این عنوان برسی. امیدوارم فینال خیلی خوبی در لیگ قهرمانان در پیش داشته باشی. واضح است که تصمیم‌گیری درباره توپ طلا در حوزه اختیارات من نیست ولی اگر بتوانم به تو کمک کنم، می‌توانی روی من حساب باز کنی.  

راموس هم با لحنی که نشان از درک او می‌داد، در پاسخ گفت: 

می‌دانم که در این راستا کاره‌ای نیستی ولی روابط هم مهم هستند. (جیانی) اینفانتینو جایزه «د بست» را اهدا می‌کند که آن هم اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند خیلی خوب باشد. در هر صورت من روی کمکت حساب باز می‌کنم. از همین جا تو را در آغوش می‌گیرم. هر روزی که خودت بخواهی، یکدیگر را ملاقات خواهیم کرد و با هم ناهار خواهیم خورد. 

اخبار داغ 

شادی گل معروف محمد دانشگر در لباس سپاهان! / عکس واکنش باشگاه پورتو به قرار گرفتن طارمی در تیم منتخب فصل ناصر الخلیفی پشت پرده لغو بازی بارسلونا و آاس رم! روملو لوکاکو آماده پیوستن به اینتر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار متنی در صفحه اینستاگرام یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال موجب شد تا موضوعات مربوط به تابستان سال ۱۴۰۲ و فصل نقل و انتقالات لیگ برتر جاری دوباره ورق بخورد.

محمد نوری یکی از پیشکسوتان تیم استقلال در ارتباط با حضور تاثیرگذار روزبه چشمی در لیگ برتر جاری او را «عصای دست جواد نکونام» و یکی از «مهره‌های کلیدی در دفاع و خط هافبک» این تیم معرفی کرده که به واسطه «ایستادگی سرمربی آبی پوشان» توانسته این فصل هم در جمع استقلالی‌ها حضور داشته باشد!

روزبه چشمی که از لیگ برتر پانزدهم از باشگاه صبای قم به جمع استقلالی‌ها پیوست تنها در فصل بیستم لیگ برتر به دلیل حضور در باشگاه «ام صلال قطر» در جمع استقلالی‌ها حضور نداشت و در سایر فصول همواره یکی از بازیکنان این تیم به شمار می‌رفت.

چشمی در فصل جاری لیگ برتر در ۲۳ بازی از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال حضور داشته و ۲۰۷۰ دقیقه نیز برای این تیم بازی کرده است.

او یک گل سه امتیازی نیز در دیدار برگشت مقابل سپاهان به ثمر رساند تا استقلال با همان ۳ امتیاز حالا با ۵۳ امتیاز نسبت به تیم تعقیب کننده ۵۲ امتیازی اش – پرسپولیس - در صدر جدول قرار گرفته باشد.

اما این پیشکسوت باشگاه استقلال در متنی که منتشر کرده مدعی شد؛ «اگر پافشاری و ایستادگی جواد نکونام در ابتدای فصل نبود فردی در باشگاه استقلال که با چشمی از گذشته مشکل داشت نمی‌خواست قرارداد او را تمدید کند!»، اما در نهایت «با ایستادگی و اصرار جواد نکونام» چشمی قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند.

این پیشکسوت استقلال همچنین ضمن تشکر از این اقدام سرمربی که پای کاپیتان تیم ایستاده عنوان کرده که «دشمن استقلال داخل خانه خودمان حضور دارد که روزی هواداران او را رسوا خواهند کرد».

قطعاً با پایان یافتن فصل جاری لیگ برتر و به واسطه اتفاقات عجیب و غریب در طول ماه‌های گذشته از جمله اختلاف نظر‌های شدید بین نکونام و علی خطیر یا نامه امضا شده اعضای هیأت مدیره به منظور عزل نکونام از سرمربیگری استقلال، کاپیتان‌های این تیم و سرمربی اش حرف‌های جالب و مهمی برای هواداران و اهالی فوتبال در ارتباط با اتفاقات فصل بیست و سوم لیگ برتر خواهند داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • در خواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • مارتین لوتر کینگ و خشونت
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • (ویدئو) شبیه‌سازی نخستین بمباران هسته‌ای در «هیروشیما»
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • خدا به همراهتان، بمب اتمی را شلیک کنید / فیلم