Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرهادی گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از امروز چهارشنبه هشتم تیر ماه به مدت چهار روز در سایت نمایشگاهی فارس آغاز شد.

او گفت: در این نمایشگاه بیش از ۹۰ شرکت فعال صنعت ساختمان از استان‌های فارس، تهران، شیراز، اصفهان، خراسان رضوی، گرگان، یزد، گلپایگان، خمین، آذربایجان شرقی، کرج و خوزستان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی گفت: هفتاد درصد مشارکت کنندگان غیر بومی هستند، نمایشگاه صنعت ساختمان در مساحتی بیش از هشت هزار و ۲۰۰ متر دایر شده است که از این جهت یک آمار قابل توجه در صنعت نمایشگاهی کشور است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: امروزه بیش از ۵۰ درصد در آمد خانوار سهم مسکن است؛ کاهش این هزینه‌ها مستلزم تولید و تثبیت بازار مسکن و جلوگیری از بروز شوک قیمت بخش‌های مختلف صنعت ساختمان، اجاره مسکن و پرهیز از اجرای هر گونه سیاست شوک آفرین در کنار ارتقا سطح دانش فنی و تکنولوژی و استفاده ار معماری مدرن در این صنعت است.

او گفت: اصلاح قانون مالیات بخش مسکن و همچنین فاصله گرفتن از روش‌های سنتی ساختمان سازی از طریق جایگزینی روش‌های نوین ساخت و ساز به موازات پیشرفت‌های علمی و فنی می‌تواند آینده بهتری را برای این صنعت مهم رقم بزند.

فرهادی گفت: این نمایشگاه با هم افزایی و برقراری ارتباط بین چرخه تولید، توزیع و مصرف، پیام آور رونق این صنعت و تحقق اهداف مورد نظر است.

او گفت: به منظور حمایت از صنعت ساختمان و فعالان این حوزه، نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با هدف فراهم سازی فرصت رقابت فنی و سالم، عرضه دستاورد‌ها و توانمندی ها، تبادل دانش و تجربه، ارتباط مستقیم بین صنعتگران این عرصه و حذف واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برگزار می‌شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین الملی فارس گفت: این رویداد در سالن‌های حافظ، نرگس، سرو، بهار و ملاصدرا برگزار می‌شود و علاقه‌مندان و متخصصان صنعت ساختمان می‌توانند تا روز شنبه یازدهم تیر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

فرهادی گفت: بازدیدکنندگان قبل از ورود به سالن‌های نمایشگاه می‌توانند بلیط بازید رایگان را از سایت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به آدرس www.Farsfair.ir دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت ساختمان کشور نمایشگاه بین المللی فارس شیراز صنعت ساختمان فرهادی گفت بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه هم اندیشی وزارت صمت با نمایندگان منتخب دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گروه تجارت خارجی گفت: بیش از دو هزار شرکت تجاری با معرفی بیش از هزاران کالای صادراتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) شرکت میکنند. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نمایش توانمندی کالا‌های تولیدی ایرانی است. در داخل کشور از همه ظرفیت‌ها برای تولید و جهش در آن استفاده میشود؛ باید تلاش کنیم از ظرفیت‌های خارجی نیز در این مسیر استفاده کنیم

علی آبادی  با اشاره به موانعی که در سال‌های اخیر از طرف دشمنان در مسیر تجارت کشور بوجود آمده، گفت: برنامه‌ها و الگو‌هایی برای رفع مشکلات صادراتی تهیه شده است. نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی یکی از این برنامه هاست که میتواند فرصت مناسبی برای نمایش ظرفیت‌ها و توانایی‌های ایران به مردم جهان باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: بیش از ۷۰ وزیر، نخست وزیر و رئیس جمهور برای حضور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران دعوت شده اند. در کنار برگزاری این نمایشگاه، اجلاس آفریقا و شانگهای نیز برگزار خواهد شد. به کمک اتاق بازرگانی نشست‌های دو جانبه‌ای (B TO B) بین تجار داخلی و خارجی نیز برگزار می‌شود، که قطعا نتیجه این نشست‌ها منجر به عقد قرارداد‌های تجاری خواهد شد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران