Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:56:10 GMT

بخش خصوصی مجری توسعه الگوی کشت است

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۶۰۳۲

بخش خصوصی مجری توسعه الگوی کشت است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی خیام نکویی شامگاه‌ها چهارشنبه در مراسم امضای تفاهم‌نامه تأسیس دهکده کشاورزی فناوری به میزبانی مرکز تحقیقات کشاورزی شاهرود با بیان اینکه الگوی کشت یکی از مهمترین سیاست‌های دولتی است، تاکید کرد: بخش خصوصی مجری توسعه الگوی کشت است و بخش دولتی تنها سیاست گذار محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موضوع تأمین آب به یک ابر چالش بدل شده است، تاکید کرد: این چالش بزرگ کشاورزی را تهدید می‌کند لذا به جای مطالبه آن باید از آب‌های موجود به شکل مطلوب استفاده کرد و بهره‌وری را افزایش داد که یکی از راهکارهای این امر استفاده از دانش‌بنیان‌ها است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه دانش‌بنیان‌ها موانعی مانند دریافت مجوز دارند، افزود: سازمان‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی با دانش‌بنیان‌ها همکاری ویژه‌ای خواهند داشت تا بتوانیم حمایت خوبی از این شرکت‌ها داشته باشیم.

خیام نکویی با بیان اینکه وزارت جهاد در تفاهم نامه‌ای موضوع پذیرش ۳۰۰ تا ۴۰۰ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری در قالب طرح‌های تحقیقاتی را مورد تاکید قرار داده است، گفت: توسعه فناوری کشاورزی یک اولویت محسوب می‌شود و این افراد نیز می‌توانند به عنوان مروج در بخش ترویج مشغول به کار شوند.

وی همچنین بیان کرد: تأسیس دهکده فناوری و نوآوری کشاروزی در شاهرود برای به صحنه آوردن بخش خصوصی یکی از اقدامات خوبی است که باید در ترویج آن کوشید.

کد خبر 5527122

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی شرکت دانش بنیان جهاد كشاورزي استان سمنان بوشهر کرمانشاه مشهد خراسان رضوی ایلام ویروس کرونا مواد مخدر بیرجند شیراز اردبیل سنندج قوه قضاییه آمار کرونا گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در این پیام تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • تاکید بر بروز رسانی دانش پژوهشگران بخش کشاورزی
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت