Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه در نشست با مدیران هلدینگ سرمایه گذاری "اهداف " که در راستای فعال کردن ظرفیت‌های اشتغالزای حوزه پایین دست صنعت پتروشیمی برگزار شد گفت : توافق نوید بخش اتفاقات بسیار مثبتی در حوزه اشتغال و تکمیل زنجیره‌های تولید است.

بهمن امیری مقدم گفت: قصور و کم کاری مسئولان وقت کرمانشاه در بخش صنعت و نبود توجه به مشکلات صنعتگران، موجب عقب ماندگی استان در این حوزه و در نهایت افزایش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسهیل رونق و شکوفایی واحد‌های تولیدی و صنعتی به عنوان مهمترین زیرساخت، جهت رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار، همواره یکی از اولویت‌های برنامه‌ریزی مسئولان برای تقویت ظرفیت‌های صنعتی استان‌ها بوده است.

بخش وسیعی از مشکل صنعت و صنعتگران استان کرمانشاه، وجود طرح‌های راکد تولیدی، بحث تامین مالی و ارائه تسهیلات به واحد‌های صنعتی و تولیدی است که حل این مشکل نیازمند توجه ویژه دولت به این بخش برای ادامه فعالیت واحد‌ها و جلوگیری از تعطیلی آنهاست.

نبود تکمیل زنجیره‌های صنعتی در کرمانشاه موجب شده این استان از لحاظ صنعت در بین استان‌های کشور جایگاه مناسبی نداشته باشد، برای نمونه در استان‌های صنعتی وقتی یک صنعت مادر شکل می‌گیرد، بر اساس آن صنایع پایین‌دست متعددی ایجاد می‌شود.

توجه به فعال شدن واحد‌های کوچک و متوسط تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی در کنار واحد‌های بزرگ صنعتی، سهولت امر سرمایه گذاری و صدور مجوز‌ها و آموزش نیروی کار ماهر بومی در هر منطقه، نیازمند اهتمام ویژه مسئولان محلی است.

راه اندازی پروژه‌های صنعتی و تولیدی استان کرمانشاه، رفع مشکل صنایعی که در سال‌های اخیر دچار رکود شده اند و رفع موانع ایجاد زیرساخت‌ها جهت سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی طرح ها، با پیگیری و تلاش بی وقفه استاندار به وسیله برگزاری نشست‌های مستمر و تخصصی و تشریح طرح‌های توسعه‌ای صنعتی، در چند ماه آغازین پذیرش مسئولیت، نشان از دغدغه‌مند بودن مدیریت ارشد استان در توسعه اقتصادی کرمانشاه است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه پروژه های عمرانی اعتبارات عمرانی واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،مظفری دادستان فیروزکوه در این  خصوص گفت : این واحد تولیدی متعهد شد تا ظرف مدت ۶ ماه تصفیه خانه در حال ساخت خود را به بهره برداری برساند و تا قبل از آن هم نسبت به رفع بوی نامطبوع تا کمتر از یکماه آینده اقدام کند. 

رئیس دادگستری فیروزکوه نیز در ادامه بیان داشت: ما تلاش داریم تا کارخانه به فعالیت خود ادامه دهد اما این موضوع نباید موجب تضییع حقوق عامه شود. 

درزی افزود : باید فرآیند تولید کارخانه به گونه ای برنامه ریزی شود تا علاوه بر حفظ راندمان تولید ، از انتشار بوی نامطبوع و نارضایتی مردم هم جلوگیری شود.  

دیگر خبرها

  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • عکس/ سفر رئیسی به سمنان
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه