Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در این استان سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تامین و هزینه می‌شود.

پارسال دو هزار میلیارد ریال از اعتبارات متمرکز و ردیف‌های ملی و استانی برای شهرک‌سازی و توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان تامین و هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پارسال ۱۳۰ هکتار زمین به ۲۲۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری واگذار شد.

بیشتر بخوانید

افتتاح خط دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی شهرکرد+تصاویر

امسال عملیات اجرایی ایجاد سه پُست فوق‌توزیع برق در شهرک‌های صنعتی شماره دو شهرکرد، سفیددشت و بروجن آغاز می‌شود.

مطالعات لازم برای اجرای طرح انتقال ۱۰۰ لیتر بر ثانیه از پساب فاضلاب بهرام‌آباد شهرستان شهرکرد به‌مدت ۳۰ سال برای استفاده در خطوط تولید واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی شماره یک و دو شهرکرد انجام شده است.

عملیات اجرایی این طرح از تیرماه ۱۴۰۱ آغاز و برای اجرای آن در مدت ۱۸ ماه ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

ساخت ۲۲ سوله صنعتی شامل ۱۵ سوله در شهرک صنعتی شهرکرد و هفت سوله در شهرک صنعتی بروجن با میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار دارد که پس از تکمیل و بهره‌برداری به‌صورت استیجاری در اختیار واحد‌های دانش‌بنیان و فناور قرار می‌گیرد.

به‌زودی سومین شهرک تخصصی فناوری بانوان کشور در فرخ‌شهر شهرستان شهرکرد احداث می‌شود.

پارسال ۴۵ میلیارد ریال و امسال ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری برای حمایت از واحد‌های صنعتی استان اختصاص یافت.

راه‌اندازی مجدد ۴۰ واحد تولیدی راکد و افزایش ظرفیت تولید ۸۰ واحد صنعتی چهارمحال و بختیاری برای امسال در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت شهرک های صنعتی واحد تولیدی صنعتی چهارمحال و بختیاری شهرک های صنعتی میلیارد ریال شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،مظفری دادستان فیروزکوه در این  خصوص گفت : این واحد تولیدی متعهد شد تا ظرف مدت ۶ ماه تصفیه خانه در حال ساخت خود را به بهره برداری برساند و تا قبل از آن هم نسبت به رفع بوی نامطبوع تا کمتر از یکماه آینده اقدام کند. 

رئیس دادگستری فیروزکوه نیز در ادامه بیان داشت: ما تلاش داریم تا کارخانه به فعالیت خود ادامه دهد اما این موضوع نباید موجب تضییع حقوق عامه شود. 

درزی افزود : باید فرآیند تولید کارخانه به گونه ای برنامه ریزی شود تا علاوه بر حفظ راندمان تولید ، از انتشار بوی نامطبوع و نارضایتی مردم هم جلوگیری شود.  

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور