Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@04:52:48 GMT

گریلیش در تلاش برای بدست آوردن دل هواداران سیتی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۶۲۶۷

گریلیش در تلاش برای بدست آوردن دل هواداران سیتی

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، در بازگشت به اردوی این تیم با مدل مویی جدید در مقابل دوربین‌ها قرار گرفت. گریلیش که همیشه با مدل موی خاص خود شناخته می‌شد با این موی جدید خبرساز شده و مورد توجه هواداران سیتی قرار گرفت.

جک گریلیش در مدت کوتاهی که از پیوستنش به سیتی می‌گذرد موفق شده بسیاری از هواداران سیتیزن را شیفته خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریلیش علاوه بر تکنیک و مهارت بالایش در مستطیل سبز، به خاطر مدل موی خاصی که به آن معروف بود هم شهرت زیادی داشت.

اما او امروز در آستانه پیوستن به اردوی آماده‌سازی منچسترسیتی، در اینستاگرام خود از چهره جدیدش پرده‌برداری کرد. مدل مویی جدید که مشخص بود بین هواداران سیتی خبرساز خواهد شد. گریلیش برای تغییر مدل موهایش به یکی از مشهور و گران‌قیمت‌ترین آرایشگاه‌های انگلیس مراجعه کرده بود که در بین فوتبالیست‌های لیگ برتری مشتریان پر و پا قرص دیگری مثل دکلن رایس و ریس جیمز دارد.

با اینکه گریلیش در فصلی که گذشت اولین فصل حضورش در سیتی را با یک مدال قهرمانی لیگ برتر به پایان رساند ولی او شخصا نتوانست انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند. تعدادی از هواداران سیتی بعد از انتشار تصاویر جدید گریلیش با سیمای جدید، در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند امیدوارند این تغییر ظاهر باعث شود گریلیش در میدان هم برای سیتیزن‌ها بیشتر مثمر ثمر باشد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جک گریلیش هواداران سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال

پس از ساویو که در فصل آینده از ژیرونا به منچسترسیتی خواهد پیوست، کریستین مک‌فارلین نیز راهی اتحاد می‌شود.

طرفداری | گروه فوتبال سیتی سیاست همکاری باشگاه‌های خود را ادامه می‌دهد. 

به گزارش اتلتیک؛ منچسترسیتی در آستانه جذب کریستین مک‌فارلین، مدافع چپ ۱۷ ساله انگلیسی نیویورک سیتی است. منابع آگاه به این انتقال به اتلتیک گفته‌اند که هنوز توافق نهایی یا امضایی صورت نگرفته است، اما از آنجایی که هر دو باشگاه تحت هدایت گروه سیتی فوتبال (CFG) فعالیت می‌کنند، انتظار می‌رود این انتقال به زودی نهایی شود. این مدافع چپ از بااستعدادترین بازیکنان آکادمی نیویورک سیتی به شمار می‌رود. او واجد شرایط بازی برای تیم ملی آمریکا بوده و در رده‌های پایه نیز برای این کشور بازی کرده است، اما در طول یک سال گذشته نام او در تیم زیر 17 ساله‌های انگلیس دیده می‌شود. مک‌فارلین اولین گل خود را برای تیم زیر ۱۷ ساله سه‌شیرها در پیروزی ۵-۰ مقابل مجارستان در هفته گذشته به ثمر رساند.

مک‌فارلین همچنان در انتظار اولین بازی خود برای تیم اصلی نیویورک سیتی است. او به عنوان ذخیره اصلی در پست مدافع چپ در نظر گرفته می‌شود و از سال ۲۰۲۲ در ۲۷ بازی برای تیم دوم نیویورک سیتی به میدان رفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دانه‌هایی که با رنج بدست آمده اند را دور نریزیم + فیلم
  • تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • انتقام از عاملان و حامیان تروریست‌ها، خواسته شهروندان روس
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • شمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به 140 نفر رسید
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • دیدنی های امروز؛ از ریختن پل در آمریکا تا جشن پوریم یهودیان
  • برنامه فرار از مجازات: سیتی را بمب هم تکان نمی‌دهد!‏
  • با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!