Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید صیادی چهارشنبه شب در آیین گلریزان شهرستان سامان تاکید کرد: هم‌اکنون پنج نفر از زندانیان جرایم غیرعمد چهارمحال و بختیاری اهل شهرستان سامان هستند که ۱۰ میلیارد ریال بدهی دارند.

وی افزود: امکان دارد که بتوان با این مبلغ زمینه آزادسازی این زندانیان جرایم غیرعمد از شهرستان سامان را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادی تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲ نفر از زندانیان اهل شهرستان سامان با بدهی ۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال آزاد شدند که برای آزادی آنان یک میلیارد ریال به‌صورت بلاعوض، یک میلیارد ریال در قالب تسهیلات و ۵۱۰ میلیون ریال از طریق رضایت شاکیان تامین و پرداخت شد.

وی یادآور شد: شهرستان سامان به‌لحاظ جمعیت و تعهداتی که برای افزایش این مبلغ تا چهار میلیارد ریال داده شد، رتبه نخست چهارمحال و بختیاری را دارد.

سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها اهدای کمک های نقدی چهارمحال وبختیاری سامان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اهدای کمک های نقدی چهارمحال وبختیاری سامان اهدای کمک های نقدی چهارمحال وبختیاری سامان شهرستان سامان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فعالیت صید و صیادی در دریاچه پشت سدارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صید انواع ماهیان استخوانی که از ۲۰ مهر ماه سال گزشته در دریاچه پشت سدارس شهرستان پلدشت  شروع شده بود از امروز پایان یافت و فصل تخم ریزی ماهیان آغاز شدو صید هر گونه ماهی از این دریاچه تا ۲۰ مهر ماه سال جاری ممنوع می‌باشد.  

رییس اداره شیلات شهرستان پلدشت  گفت: امسال صیادان تعاونی ۱۸ و ۱۹ صید و صیادی  این شهرستان حدود ۳۸۰۰   تن انواع ماهی از بزرگترین منبع آبی شمال غرب کشور یعنی دریاچه پشت سدارس ۱۴ گونه ماهی صید کردند که نسبت به سال  گذشته ۵ درصد  افزایش داشت.

مقدم افزود: در دریاچه پشت سدارس  شهرستان پلدشت ۴۰۰ صیاد مشغول  فعالیت هستند  رزق و روزی آنها از همین دریاچه است.

رییس اداره شیلات شهرستان پلدشت  خاطر نشان کرد:  ۴ میلیون قطعه انواع   بچه ماهی  سال گذشته برای بازسازی ذخایر و حمایت از تعاونی‌های صید و صیادی به رودخانه ارس زهاسازی کردیم.

صیادان دریاچه پشت سدارس شهرستان پلدشت صید غیر مجاز،   درآمد پایین  و عدم توانایی در پرداخت حق بیمه را از مشکلات خودشان عنوان کردند  بطوری که بنا به گفته کارشناسان شیلات  از ۳۸۰۰ تن ماهی صید شده از دریاچه پشت سدارس پلدشت ۸۰ درصد سهم صیادان غیر مجاز و ۲۰ درصد سهم تعاونی‌های صید و صیادی بود.

صید غیر مجاز از سال ۱۳۹۳ در دریاچه پشت سدارس شیوع  پیدا کرده و از آن سال تاکنون هر سال درآمد تعاونی‌های صید و صیادی کاهش پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • گشایش نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گهرو
  • پایان فعالیت صید و صیادی در دریاچه پشت سدارس