Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:43:32 GMT

ائتلاف سعودی خواستار تداوم تنش ها در یمن است

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۶۷۶۶

ائتلاف سعودی خواستار تداوم تنش ها در یمن است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یک مقام دولت نجات ملی یمن گفت که ائتلاف متجاوز سعودی خواستار تداوم تنش‌ها در این کشور است.

بر اساس این گزارش، «جلال الرویشان» معاون امور دفاعی امنیتی نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در صنعا تاکید کرد که ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی خواستار تداوم تنش‌ها در یمن است به همین دلیل مزدوران در تعز با تمام پیشنهادها درباره گشودن جاده‌ها مخالفت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تصریح کرد در صورتی که طرف مقابل در تصمیم گیری ها از هیمنه و سیطره ائتلاف متجاوز خارج شود امکان دستیابی یمنی‌ها به راهکارها و تفاهمات در تعز و دیگر استان‌ها وجود دارد.

الرویشان همچنین افزود که گشودن بنادر، فرودگاه یا جاده‌ها در راستای کسب دستاوردهای سیاسی صورت نمی‌گیرد بلکه هدف از آن رفع مشکلات و درد و رنج مردم یمن است.

وی در عین حال تصریح کرد که ائتلاف متجاوز بر سر هرگونه تفاهماتی که بحران انسانی در یمن را کاهش دهد مانع تراشی می‌کند و این امر در خصوص پرونده اسرا، جاده‌ها و دیگر موضوعات انسانی واضح و عیان است.

لازم به ذکر است که رژیم سعودی بیش از هفت سال است با چراغ سبز آمریکا و همراهی چند کشور عربی دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را آغاز کرده است.

در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت های این کشور وارد شده است.

کد خبر 5527165

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن ائتلاف سعودی روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق فلسطین ناتو ایران جو بایدن عربستان سعودی ترکیه جنگ اوکراین مسکو انگلیس ائتلاف متجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در غرب و شرق کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز دامنه بارش‌ها مناطقی در غرب، مرکز و شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد. فردا بارش‌ها در شمال غرب و غرب پایان می‌یابد، اما در سیستان و بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان ادامه خواهد داشت.

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • تداوم بارش‌ها در غرب و شرق کشور
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟
  • وزرای امور خارجه ایران و فنلاند خواستار ارتقاء روابط دو کشور شدند
  • هشدار عربستان به زائران برای حضور بدون مجوز در این کشور
  • آخرین مهلت خروج عمره‌گزاران از عربستان چه زمانی است؟
  • اهداف عربستان از گسترش روابط با ارمنستان/ ریاض به رقیب ایران در قفقاز تبدیل شد؟