Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:36:00 GMT

هوای آبادان و خرمشهر بر مدار گرما

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۶۹۱۳

هوای آبادان و خرمشهر بر مدار گرما

محمد سبزه زاری، مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت:بر اساس نقشه های بیش بینی هواشناسی و صدور هشدار سطح نارنجی آبادان و خرمشهر امروز و فردا دمای بالاتر از 49 درجه را تجربه خواهند کرد.

او گفت : آسمان امروز آبادان و خرمشهر تا پایان وقت امروز مانند روز قبل صاف و آفتابی است و دمای هوا بر اساس نقشه‌های هواشناسی ۳۱ درجه را نشان می‌دهد که بیانگر افزایش ۲ درجه‌ای دما نسبت به دیروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان نم نسبی هوا در این شهرستان‌ها ۲۳ درصد است.

این مسئول سرعت وزش باد را در حال حاضر چهار متر بر ثانیه و ۱۴ کیلومتر بر ساعت خواند و دید افقی را بیش از ۱۰ کیلومتر اعلام کرد.

او گفت: دمای هوای ثبت شده شبانه روز گذشته آبادان و خرمشهر ۴۸ درجه و کمترین دمای ثبت شده در این مدت ۳۰ درجه گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هوای آبادان و خرمشهر هواشناسی خوزستان آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد جواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه صبح امروز حداقل دمای ۱۴ درجه سانتیگراد را ثبت کرده ایم و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار حداقل و حداکثر دمای ۱۳ و ۲۷ درجه را داریم.

وی بیان داشت: با ادامه روند افزایشی، دمای هوای قم در روز جمعه ۷ اردیبهشت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

ترابیان گفت: هوای قم امروز قمستی ابری همراه با وزش باد است اما به تدریج از میزان ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: آسمان قم روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: انتظار داریم از اواسط هفته آینده با ورود سامانه جدید به کشور و قم شاهد افزایش ابر و بارش‌های احتمالی در استان باشیم.

دیگر خبرها

  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • اوج گیری گرما در اروند
  • افزایش دمای هوای کرمانشاه
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت