Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-بهسازی نهر سنتی روستای یوزباشکندی ملکان با 50 میلیارد ریال اعتبار با حضور وزیر جهاد کشاورزی آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز، سید جواد ساداتی نژاد روز سه شنبه پس از حضور در ملکان و بازدید از شهرک گلخانه ای این شهرستان، در روستای یوزباشکندی حاضر شد و پس از شنیدن مشکلات روستاییان، عملیات اجرایی بهسازی این نهر را کلنگ زنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر کشاورزی همچنین عملیات  اجرایی شهرک صنعتی کشاورزی بخش لیلان شهرستان ملکان را آغاز کرد.  
در این ناحیه صنعتی، واحدها و صنایع وابسته به حوزه کشاورزی راه اندازی می شود.
ساداتی نژاد همچنین در دیدار با اهالی روستای لکلر، مشکل کانال کشاورزی این روستا را بررسی و دستور لازم را صادر کرد.
براساس این گزارش، در سفر ساداتی‌نژاد به آذربایجان شرقی، معاونان و مدیران کل وزارت جهاد کشاورزی و رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی وی را همراهی می‌کنند

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   خسرو شهبازی افزود: مدیران جهاد کشاورزی و روسای اموراراضی در شهرستانها با شناخت مشکلات، نسبت به رفع موانع اقدام کنند تا در سالی که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، از ظرفیت مشارکت مردمی در زمینه تحقق و شکوفایی خدمت‌رسانی به مردم در امور مربوط به زمین به نحو بهینه استفاده شود.


این مسئول تصریح کرد: خاک مهم‌ترین بستر تولید محصولات کشاورزی است و همه آحاد جامعه باید از آن محافظت کنند، این وظیفه فقط مختص سازمان امور اراضی کشور یا جهاد کشاورزی نیست.اراضی کشاورزی متعلق به نسل آینده هم هست وبایدبا تمام توان ازآن محافظت کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات بزرگ بخش کشاورزی خرد بودن اراضی کشاورزی است که کاهش قابلیت بازدهی و بهره‌وری اراضی را به دنبال دارد.تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی باید یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های مدیریت امور اراضی در سطح استان و شهرستانها باشد.

 

دیگر خبرها

  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی
  • آغاز مبارزه با ملخ مراکشی در گیلان
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از یک هزار و ۱۲۵ هکتار گندم زارهای آبادان
  • ابراهیم رئیسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار خواهد شد؟
  • ابراهیم رئیسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار خواهد شد؟ /رئیسی شجاعانه بگوید آقای ساداتی نژاد چرا حذف شد
  • جریمه بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در ملکان
  • شرق مازندران نیازمند پایانه صنعتی دام است