Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@07:23:45 GMT

دانلود قسمت 7 سریال یاغی – حجم رایگان و رسمی

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۷۶۶۸

دانلود قسمت 7 سریال یاغی – حجم رایگان و رسمی

دانلود قسمت هفتم سریال یاغی با لینک مستقیم و رسمی با کلیک روی لینک انتهای مطلب امکان‌پذیر است. نسخه‌های دانلود قسمت هفتم سریال یاغی با بالاترین کیفیت و جدید به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از حلال دانلود، سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. اولین سریال محمد کارت در شبکه نمایش خانگی می‌باشد که روایت اجتماعی خانوادگی دارد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال‌های نمایش خانگی می‌باشد که بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی به ایفای نقش می‌پردازند.

دانلود قسمت هفتم سریال یاغی

یاغی روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت‌های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می‌شوند یا برایش مانع می‌تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

فیلمنامه سریال یاغی را پدرام‌ پورامیری، حسین سوماری و محمد کارت با نگاهی به رمان «سالتو» به نگارش درآورده‌اند.

زمان پخش نسخه دانلود قسمت هفتم سریال یاغی

این مجموعه هر پنج شنبه ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی و سایت حلال دانلود منتشر می‌شود.

جهت دانلود قسمت 7 سریال یاغی روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود قسمت هفتم سریال یاغی

بازیگران قسمت پنجم سریال یاغی

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، پگاه سعیدی، لادن ژاوه‌وند، هوشنگ قوانلو، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با توجه به داستان و ترکیب بازیگران یاغی از سریالهای موفق شبکه خانگی است که میتواند مخاطبان بسیاری را جذب کند.

حلال دانلود چگونه کار می کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش‌کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیررسمی و به اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافیست محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب امتیاز محصولات واریز می‌شود.

علاوه بر سریال یاغی شما می‌توانید سریال‌های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال جوکر، سریال نوبت لیلی، سریال جیران و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی دانلود کنید.

حلال دانلود – سامانه رسمی خرید فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی

منبع: WWW.HALALDOWNLOAD.COM

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال یاغی دانلود سریال یاغی حلال دانلود شبكه نمايش خانگي فیلیمو شبکه نمایش خانگی حلال دانلود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور

رضا رشیدپور دز گفت‌وگو با مجله کُد(ساترا) درباره برنامه تازه‌اش «ساعت صفر» که در آینده نزیک در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود؛ عنوان نمود:ساده‌ترین نوع برنامه‌سازی گفت‌وگو و سخت‌ترین نوع آن هم گفت‌وگو است. به همین دلیل آن قدر با چهره‌های داخل ایران گفت‌وگو شده است که احساس می‌کنم بیننده از تماشای سلبریتی‌ها در برنامه‌های گفت‌وگو محور خیلی خسته شده است و سعی می‌کند دیگر این برنامه‌ها را تماشا نکند. انتخاب مهمان از بین ایرانی‌ها بسیار سخت است، اما قول می‌دهم آنهایی که از بین چهره‌های ایرانی جلو دوربین می‌آیند خیلی متفاوت باشند و ویژگی‌ خاصی داشته باشند که جذابیت برای گفت‌وگو را حتما ایجاد کنند، اما مسلما سراغ سلبریتی‌های سینما و ... خیلی کمتر خواهیم رفت.

  ماجرای من به دقتی که شما می‌گویید نیست که من شبکه نمایش خانگی را انتخاب کرده باشم؛ بیشتر فکر می‌کنم شبکه نمایش خانگی من را انتخاب کرده است تا من آن را. حتما ترجیح می‌دهم برنامه‌ها در بیگ‌مدیاهایی که وسعت و گستردگی پخش دارند، نمایش داده شوند. طبیعتا برنامه‌های این‌چنینی باید در تلویزیون ساخته شوند. وظیفه تلویزیون است که در مورد فرهنگ، گردشگری و جاذبه‌های ایران برنامه بسازد نه بخش خصوصی و شبکه نمایش خانگی. بارها این را گفته‌ام. زمانی که در تلویزیون هم برنامه داشتم توصیه می‌کردم برنامه‌ها را به این سمت ببریم. مسابقه بسازیم که چه؟ شاید حداقل ایده‌آل‌هایی که از کار فرهنگی در ذهن من وجود دارد در یک مسابقه محقق نمی‌شد. بحث «حالا خورشید» چیزی دیگری بود، اما واقعا دوست نداشتم که در یک برنامه سرگرم‌کننده حضور داشته باشم. به شدت به کاری که الان در حال تولید آن هستم علاقه‌مندم و برای انتشار آن هم راه دیگری جز شبکه نمایش خانگی ندارم.»

رشیدپور درباره‌ی فعالیت شبکه نمایش خانگی در ایران را در مقایسه با سایر کشورها نیز اینچنین گفته‌ است: «ناباورانه باید بگویم ما در حوزه تولید وی‌اودی بسیار با کیفیت‌تر، استانداردتر و قابل قبول‌تر از همه کشورهای منطقه هستیم. به همین منظور چندی پیش در جلسه‌ای پیشنهاد دادم محصولات‌تان در حوزه وی‌اودی را در سطح منطقه بفروشید یا در کشورهای دیگر نمایشگاه‌های مدیا برگزار و محصولات پلتفرم‌های ایرانی را ارائه کنید. در کشورهای حوزه عرب‌زبان به شدت نیاز به تولید محتوا وجود دارد و تولید محتوای خودشان اصلا استاندارد نیست.

دیگر خبرها

  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • تبلیغ بین سریال‌ها دردسر ساز شد
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید