Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@10:16:06 GMT

وضعیت ترافیکی پایتخت در روز برگزاری کنکور

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۷۸۵۷

وضعیت ترافیکی پایتخت در روز برگزاری کنکور

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ مقابل محل های برگزاری آزمون کنکور سراسری به منظور روان سازی ترافیک حضور دارند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار داشت: توصیه همیشگی پلیس راهور در روزها و معابر خلوت، حرکت با سرعت مقرره است که رانندگان می‌بایست از سرعت و سبقت در معابر خلوت شهر تهران خودداری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه شوند که به همین منظور تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها و حضور دارند.

سرهنگ شریفی با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر شهری و بزرگراهی تهران، در روز پنج‌شنبه نهم تیر ماه ۱۴۰۱ گفت: بار ترافیکی پایتخت در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان گزارش می‌شود که در برخی از محل‌های آزمون کنکور سراسری مانند دانشگاه مدرس در بزرگراه چمران – جلال، دانشگاه شهید بهشتی در ولنجک، دانشگاه امام صادق (ع) در بزرگراه چمران – پل مدیریت، دانشگاه امیر کبیر زیر پل حافظ، دانشگاه علوم و تحقیقات در حصارک – میدان دانشگاه و دانشگاه شریف در خیابان آزادی، به دلیل حضور و مراجعه داوطلبین و خانواده‌های ایشان ترافیک مقطعی در حال شکل گیری است.

وی ادامه داد: در مابقی بزرگراه‌ها و معابر شهر تهران از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی مشاهده نگردید و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام پذیرفت و ترافیک روانی را شاهد بودیم.

سرهنگ شریفی اضافه کرد: پنج شنبه است و روز خلوتی معابر وبا این موضوع ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی بخواهند بهره ببرند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون با سرعت مقرره در سطح شهر تهران تردد نمائید.

وی به داوطلبین و خانواده‌های ایشان توصیه داشت: قبل از شروع آزمون در موعد مقرر حتماً مدیریت سفر داشته باشند و کمی زودتر به محل آزمون رسیده تا بتوانند جای پارک مناسبی پیدا کرده و از استرس و نگرانی تردد خود بکاهند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ترافیک پلیس راهور کنکور دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه شهید بهشتی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت پلیس راهور شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد

سرهنگ هادی امیدوار در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی مشهد اظهار کرد: ترافیک در بزرگراه‌های شهید سلیمانی، بزرگراه شهید میرزایی، بزرگراه شهید کلانتری از آزادی به سمت جمهوری سنگین و پر حجم است.

وی افزود: در هسته مرکزی شهر، خیابان امام خمینی به سمت ده دی، چهارراه لشگر به سمت دارایی وطول خیابان سعدی به سمت سراب، احمدآباد و قرنی ترافیک سنگین با کندی حرکت را شاهد هستیم.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد:دیگر معابر شهری و اطراف حرم مطهر رضوی بار ترافیکی سبک و روان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور