Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان خاندوزی صبح امروز وارد آبادان شد و برای بررسی مشکلات به بندر اروندکنار رفت.

هنگام حضور وزیر اقتصاد و دارایی در بندر اروند کنار، گلایه لنج داران به اجرا نشدن طرح‌های مربوط به ته لنجی و محدودیت‌های اعمال شده در این زمینه مطرح شد و اینکه چرا گمرکات هندیجان، گناوه و دیلم این محدودیت‌ها را ندارند و بدون هیچ مشکلی واردات دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید احسان خاندوزی در پاسخ به گلایه‌های لنج داران گفت: با توجه به آمار رسمی این گونه موارد و تفاوت یا تبعیض بین گمرکات در واردات ته لنجی تأیید نمی‌شود چون ابلاغیه‌های لازم صادر شده‌اند.

لنج داران همچنین از افزایش قیمت تعرفه واردات لنج‌ها تا ۴۰ میلیون تومان و تخلیه شدن هشت لنج در دو ماه گلایه داشتند.

مدیرکل بنادر خوزستان در این دیدار لنج داران با وزیر اقتصاد از ساخت اسکله یک هزار تُنی در اروندکنار خبر داد و بیان کرد: این اسکله تا سه ماه دیگر افتتاح می‌شود.

«جلیل مختار» نماینده مردم آبادان در مجلس در این دیدار لنج داران با وزیر اقتصاد از برخورد سلیقه‌ای پلیس اقتصادی، مرزبانی و دریابانی گلایه و بیان کرد: پلیس اقتصادی، مرزبانی و دریابانی به قوانین صادر شده از سوی گمرک اهمیت نمی‌دهند و بارهای لنج داران را توقیف می‌کنند.

در این راستا لنج داران اعلام کردند که به آنها بیشتر از ۳۰ وانت نیسان مجوز نمی‌دهند و فقط سالی دو بار اجازه واردات دارند.

همچنین لنج داران گفتند که می‌توانند در تمام بنادر کشور کار کنند ولی برای اشتغالزایی جانبی، فعالیت در استان خودشان را دوست دارند تا خانواده، اقوام و همشهریان خودمان سرکار بروند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به این گلایه‌ها بیان کرد: شنبه در جلسه سران قوا مسائل مالیاتی برای لنج داران و مرزنشینان از طریق قوه قضائیه، مجلس و هیئت دولت بررسی خواهد شد.

کد خبر 5527260

منبع: مهر

کلیدواژه: اروندکنار سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی واردات ته لنجی صادرات و واردات بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ویروس کرونا مواد مخدر ایلام شیراز بیرجند سنندج قوه قضاییه اردبیل آمار کرونا تبریز لنج داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل ثبت نام وام ازدوج پیگیری شد

شما شهروندان عزیز در مورد انجام نشدن ثبت نام وام ازدواج و اختلال در سایت، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

باسلام، سایت ثبت وام ازدواج بسته است چندین روز است می‌خواهیم ثبت نام انجام دهیم، اما اختلال دارد و هیچ بانکی اعتبار ندارد.

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد انجام نشدن ثبت نام وام ازدواج و اختلال در سایت، در لینک زیر مشاهده کنید.

چرا برخی از متقاضیان نمی‌توانند برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت نام کنند؟

به گفته معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی، حجم متقاضیان ثبت نام دریافت تسهیلات ازدواج بسیار فراتر از اعتبار تخصیصی ماهانه شبکه بانکی به تسهیلات ازدواج است، اما سامانه بسته نشده است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مشکل ناترازی برق در کشور را رفع می کنیم
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • مشکل تجمع وانت بار‌ها در ابتدای جاده رشت - فومن
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هماهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هناهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • پیگیری حقابه کشاورزان بابلی از آب دشت هراز + فیلم
  • خبر خوش وزیراقتصاد برای تولید کنندگان در سال جاری
  • گلایه برخی از مشتریان اسنپ کارفیکس از تاخیر در صدور مدارک موتورسیکلت
  • مشکل ثبت نام وام ازدوج پیگیری شد