Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این شهیدان در عملیات والفجر مقدماتی، خیبر، بدر، کربلای ۵‌ و تک دشمن در اواخر جنگ به شهادت رسیده بودند. پیکر شهدای تشییع شده جنگ تحمیلی پس از برگزاری مراسم بزرگداشت در اهواز، برای شناسایی به تهران منتقل می شوند.

پیکرها با استقبال ایل قشقایی وارد ایران شدند.

کد خبر 687192 برچسب‌ها شهید - شهادت اهواز _ خوزستان دفاع مقدس آبادان شهید دفاع - ستاد کل نیروهای مسلح شهید - دفاع مقدس تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهید شهادت اهواز خوزستان دفاع مقدس آبادان شهید دفاع ستاد کل نیروهای مسلح شهید دفاع مقدس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مشاور رئیس کل ستاد نیرو‌های مسلح کشور شب گذشته در آیین بزرگداشت سردار سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی در تالار شهر کاشان گفت:سردار سرافراز و دلاور سپاه اسلام و مجاهد راه خدا، شهید طریق‌القدس سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا (علی) زاهدی و همرزمان شهیدش سرانجام اجر زحمات بی‌شمارشان را از خداوند متعال گرفته و آسمانی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سردار سرتیپ حسین اشتری افزود: رزم بی‌امان این سردار در دوران دفاع مقدس و سال‌ها مبارزه در جبهه مقاومت در یاد و خاطره مردم جهان و ملت بزرگ ایران برای همیشه ماندگار و جاویدان خواهد ماند.


مشاور رئیس کل ستاد نیرو‌های مسلح کشور بیان کرد: در سه دوره‌ای که شهید زاهدی در جبهه مقاومت بود شاهد پیشرفت‌های زیادی در جبهه مقاومت بودیم، وی مطیع محض رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و در جبهه مقاومت هم معتقد بود باید با سیدحسن نصرالله هماهنگ باشد.


سردار اشتری گفت: شهید زاهدی نمونه بارز غیرت و مردانگی بود و عمر و جوانی خود را وقف دفاع از اسلام کرد و با حضور در دفاع مقدس، بار‌ها به شرف جانبازی نائل آمد، اما هیچ‌گاه از پای ننشسته و با تعهد و اراده‌ای پولادین و سینه‌ای مملو از عشق به سالار شهیدان در جبهه‌های مقاومت، همچنان به ایثار و فداکاری خود ادامه داد تا سرانجام در مسیر دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) دعوت حق را لبیک گفته و به خیل یاران شهیدش پیوست.

دیگر خبرها

  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • خارج کردن پیکرهای ۱۵ شهید از زیر آوار در «خان‌یونس»
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • صوتی کمتر شنیده شده از سه اسطوره دفاع مقدس حین عملیات
  • مادر دو شهید دفاع مقدس درگذشت
  • یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان