Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز پنجشنبه در دیدار با رییس کل دادگستری استان قزوین افزود:  باید شهید بهشتی را از منظری دیگر برای امروزمان معرفی نماییم، اگر هر کدام از ما امروز برای امام انقلاب نقش آفرینی کنیم باید همچون شهید بهشتی نقش آفرین باشیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به جایگاه بلند شهید بهشتی در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: این شهید عالم و برجسته بی جایگزین بود و امام راحل با اعتماد کامل ایشان را انتخاب کرد که به حق شهید بهشتی نیز در انجام رسالت خود موفق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آتانی اظهار کرد: در دوران دهه ۶۰، امام راحل باید ایده های خود را عملی می‌کرد و ارکان نظام را شکل می داد، ما یک مخزن اسراری به نام قانون اساسی لازم داشتیم و شهید بهشتی نقش اول در ایجاد و اجرای این قانون ایفا کرد و همین ایفای نقش مورد توجه دشمنان قرار گرفت.

وی افزود: هر جایی که امام راحل نیروی جهادی می خواست شهید بهشتی نقش اول بود و وقتی آن اتفاق ناگوار بمب گذاری افتاد دو قوه از ۳ قوه ساقط شد.خبر شهادت شهید بهشتی برای امام بسیار ناگوار بود آنچنان که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند که برای مظلومیت ایشان متاثرم نه برای شهادتش.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه تصریح کرد: اگر امروز در مقابله با هجمه های دشمن، مسیر شهید بهشتی را تبیین نکنیم مجدد همین مظلومیت اتفاق می افتد.

سردار آتانی اضافه کرد: ما خودمان را موظف می‌دانیم که از دستگاه قضا تجلیل و تکریم و حمایت کنیم چون شما همان جریان نورانی انقلاب هستید و نباید اجازه دهیم که همه مطالبات در مبارزه با فساد و شعارهای به زمین مانده انقلاب که از جانب شما اجرا می‌شود، توسط دشمن تخریب شود.

حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین نیز با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) و پاسداشت هفته قوه قضاییه گفت: جمع حاضر به نمایندگی از مجموعه سپاه استان قزوین جهت پاسداشت هفته قوه قضاییه و عرض خدا قوت در این دیدار حضور دارند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند؛ دستگاه قضا یک دستگاه مهم با زسالتی سنگین است و با توجه به اینکه جایگاه بزرگی دارد، قطعا با خطرات بزرگی نیز مواجه است.

حجت الاسلام معبودی  عنوان کرد: اجرای عدالت مهمترین رسالت دستگاه قضایی است که رسالت بسیار سنگینی است و این در حالی است که در هر دعوی که جانب عدالت رعایت می شود بازهم یکی از طرفین دعوی ناراضی است.

وی اظهار کرد: مردم زحمات شما و قضات زحمتکش و پرکار را می دانند. شهید بهشتی ۲ مرتبه شهید شد یکی جسمی و یکی شخصیتی. ما دهه ۶۰ را با همه وجود لمس کردیم در آن زمان حمایت از شهید بهشتی کار سختی بود و در هیچ محیطی نمی شد از شهید بهشتی دفاع کرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: شهید بهشتی در طول انقلاب، همچون ستاره ای پرفروغ بود و امیدواریم مسیر این شهید گرانقدر، الگوی دستگاه قضا باشد.

به مناسبت هفته قوه قضاییه سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) و فرماندهان نواحی سپاه استان با رییس کل دادگستری استان قزوین دیدار و گفت و گو کردند. 

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری استان قزوین هفته قوه قضاییه شهید بهشتی قانون اساسی قوه قضاییه قاسم سلیمانی سپاه صاحب الامر قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری استان قزوین انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری استان قزوین هفته قوه قضاییه شهید بهشتی قانون اساسی قوه قضاییه قاسم سلیمانی سپاه صاحب الامر قزوین سپاه صاحب الامر عج هفته قوه قضاییه استان قزوین شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آن‌ها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن‌ها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته، ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آن‌ها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد