Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: مدیران ادارات کل و فرمانداران به منظور حفظ شأن روحانیون اهل سنت و بهره‌مندی از دیدگاه‌ آنان، مشاورانی از این قشر را بکارگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ عبدالسلام کریمی در دومین جلسه شورای اداری کردستان از دیدگاه تقریبی استاندار کردستان در استفاده از مدیران اهل سنت قدردانی کرد و گفت: این دیدگاه بسیار خوب است اما کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تعداد کم بانوان در پست‌های مدیریتی کردستان اشاره کرد و از استاندار خواست در مناصب مدیریتی از آنان بکار گرفته شوند.


انتصاب مشاور علمی و فناوری از بین نخبگان استان توسط استاندار کردستان، پیشنهادی بود که مشاور رییس جمهور مطرح کرد و گفت: در نشستهای متعددی که در استان برگزار شد، دیدگاههای روشنگرانه و مناسبی مطرح شد.


کریمی به نگاه برابر دولت به اقوام ایرانی نیز اشاره کدر و افزود: انسجام و همدلی اقوام ایرانی، اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی را در بردارد.


وی شعار رییس جمهور را ایجاد عدالت اجتماعی اعلام کرد و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، نگاه به مذاهب نگاه برداری است و نه امنیتی که این دیدگاه مصداق شعار شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است.


مشاور رییس جمهور با بیان اینکه نتایج این سفربه اطلاع ررییس جمهور می رسد و نیازهای و در خواستها مردمی مطرح می شود، گفت: در سفر هیات دولت، بخشی از مطالبات استان برآورده می شود ولی قطعا کافی نخواهد بود و لذا نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم باید برای جذب اعتبارات ملی و جهشی تلاش کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد

رییس کل دادگستری استان یزد با حکم رئیس قوه قضاییه منصوب شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام حسین طهماسبی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد
  • ۵۰۰میلیون دلار پروژه توسط متخصصان ایرانی در سریلانکا اجرا شده است
  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت