Web Analytics Made Easy - Statcounter

امان اله طوقی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا  اظهارداشت: با شروع خرید گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان سیستان و بلوچستان تا کنون ٣۴ هزار و ١۴٩ تن گندم آردی و یک‌هزار و ٢٠٠ گندم بذری از کشاورزان خریداری شده است.

وی ارزش گندم خریداری شده را حدود ۴١٠ میلیارد تومان ذکر کرد.
  معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان؛ گندمزارهای این استان در سال زراعی جاری را ٢۶ هزار و ١۵٠ هکتار اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خرید گندم در شهرستان های جنوبی استان تقریبا پایان یافته و تا اوایل مهرماه در شهرستان‌ های شمالی سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

برچسب‌ها گندم سیستان و بلوچستان کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم سیستان و بلوچستان کشاورزی گندم سیستان و بلوچستان کشاورزی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه جهاد کشاورزی برای حمایت از کشاورزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدعلی حاتمی زاده در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: بر اساس اعلام شورای انقلاب فرهنگی، امسال صاحب هفت مناسبت و هفت محصول گندم و نان، گل محمدی، عسل، خرما، زعفران، انار و زیتون در تقویم رسمی کشور ثبت شد.

وی افزود: در هفته جاری با مشارکت تولیدکنندگان و تشکل‌ها و اتحادیه‌ها و صنف‌های مرتبط شاهد مراسم‌هایی در شهرستان‌های گندم خیز استان باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: انتقال آخرین یافته‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های حل مساله و مشکلات گندم، معرفی ارقام جدید سازگار با کم آبی، شیوه‌های نوین آبیاری، تجلیل از نانوایان نمونه و مساله زکات در این هفته مورد تبیین قرار می‌گیرد.

حاتمی زاده اظهار داشت: سطح زیرکشت گندم استان هشت هزار و ۵۰۰ هکتار است و امیدواریم بیش از ۵ هزار تن مازاد مصرف کشاورزان را خریداری کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • آغاز خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد
  • افتتاح مرکز خرید گندم در هندیجان
  • برنامه جهاد کشاورزی برای حمایت از کشاورزان