Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- در طول ۲۴ ساعت ویدیویی تحت عنوان برخورد پلیس عراق با زنان و زائران ایرانی میان کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود. ویدیویی که در آن چند نیروی پلیس عراق با چند زن در محیطی بسته وارد درگیری فیزیکی شدید می‌شوند.

به گزارش فرارو، اما بررسی این ویدیو در رسانه‌های عراقی نشان می‌دهد که این ویدیو مربوط به یکی از دادگاه‌های شهر سلیمانیه عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاهی که بحث و کشمکش در آن بالا می‌گیرد و چندین پلیس با چند شهروند زن کرد در فضای دادگاه برخورد فیزیکی می‌کند. پس از آن هم پلیس تلاش می‌کند تا با برخورد تند این چند زن را از فضای دادگاه خارج کند.

بعد از انتشار گسترده این تصاویر مشخص شد که سروه عبد الواحد نماینده بارز در پارلمان عراق این ویدیو را منتشر کرده است. او در این رابطه توضیح داده است که ویدیو در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد ماه) ضبط شده و او این ویدیو را در اعتراض به رفتار زشت پلیس اقلیم کردستان در برابر زنان این منطقه منتشر کرده است.

او سپس در توییتر و اینستاگرام خود به انتقاد از مقامات نظامی و غیر نظامی عراق و اقلیم کردستان پرداخته و از آن‌ها خواسته تا به اهانت به زنان اقلیم کردستان و زنان عراق پایان دهند.

طبق گزارش بی بی سی عربی، علاوه بر آن فعالان مدنی حقوق زنان نیز در اعتراض به تعرض نیروهای امنیتی به زنان در داخل دادگاه در مقابل دادگاه سلیمانیه تظاهراتی ترتیب دادند و خواستار پاسخگویی عاملان آن شدند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پلیس عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد

فرزند حمید نوری، می‌گوید که این شهروند ایرانی حتی بعد از انتقال به سوئیت امنیتی از تماس با خانواده محروم است.   به گزارش ایلنا، حمید نوری، شهروند ایرانی، در ۱۸ آبان سال ۱۳۹۸ پس از سفر به سوئد از سوی پلیس این کشور در فرودگاه بازداشت شد.   این شهروند ایرانی بلافاصله پس از ورود به سوئد در فرودگاه بازداشت و نخستین بازجویی از وی در ساعت‌های نخست پس از بازداشت انجام شد.   دادگاه تجدیدنظر سوئد آبان گذشته در حالی حکم حبس ابد علیه حمید نوری را تایید کرد که این شهروند ایرانی بیش از ۴ سال را در سلول انفرادی در سوئد گذرانده است.   روند دادگاه تجدید نظر حمید نوری از ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۱ دی ۱۴۰۱) آغاز و در چند مرحله برگزار شد؛ آخرین دور از دادگاه تجدیدنظر حمید نوری در آبان گذشته برگزار شد و در نهایت این روند در روز ۱۷ آبان ۱۴۰۲ به پایان رسید.   در پایان دادگاه تجدیدنظر، دادگاه با صدور قراری اعلام کرد که حکم نهایی درباره پرونده حمید نوری در روز ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر ۱۴۰۲) صادر و در دسترس قرار گرفت.   اسفند گذشته دادگاه عالی سوئد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد کرده است؛ دادگاه عالی سوئد درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد و حکم حبس ابد وی را تایید کرد.   پس از قطعی شدن حکم حبس ابد حمید نوری از سوی دیوان عالی این کشور، به یک سوئیت امنیتی منتقل شده است.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب مجتبی ذوالنوری: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش جالب مردم اصفهان به ماجرای ریز پرنده‌ها
  • مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • تخصیص ارز مبادله‌ای به زائران حج تمتع
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • تصاویری جدید از برخورد موشک‌های ایرانی به اسرائیل + ویدئو | مانور موشک های سپاه را ببینید