Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی بازیکن تیم هوادار روز گذشته قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد. او در این خصوص به خبرنگار ورزش سه گفت: سال قبل شرایط خوبی داشتیم و من توانستم در این تیم جا بیفتم و خوب کار کنم. علاقه داشتم در هوادار بمانم و خودم را بیشتر نشان دهم چرا که این فرصت در این تیم وجود دارد.

او ادامه داد: دلیل اینکه توانستیم  سال قبل خوب نتیجه بگیریم این بود که بازیکنان با همدیگر هماهنگ بودند و هر چیزی که کادرفنی از ما می خواست را بدون اتلاف وقت درون زمین پیاده می کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود 7، 8 نفر از بازیکنان فصل قبل، پیش از آن و به مدت 2، 3 سال در کنار همدیگر بازی کرده و پیشتر هم تیمی بودیم.

عبدی با تأکید بر حفظ تیم فصل قبل خاطرنشان کرد: یکی از دلایل موفقیت هوادار همین انسجام تیمی و حفظ شاکله تیم بود. فکر می کنم امسال نیز مدیریت همین کار را انجام دهد که این به سود هوادار است. زمانیکه باشگاه بتواند بازیکنان باکیفیت را نگه دارد، نتیجه خوبی در پی خواهد داشت و تیم شخصیت می گیرد. این مسائل باعث می شود تیم در جدول رده بندی رتبه خوبی را بدست بیاورد.

بازیکن هوادار درباره عملکرد خوب خط دفاعی تیمش اظهار داشت: سال قبل و در بخش خط دفاعی جزو تیم های خوب لیگ بودیم. تا هفته بیست و ششم ما دومین تیم برتر لیگ از این حیث بودیم اما در هفته های پایانی به دلیل یک سری مشکلات خوب نتیجه نگرفتیم و آن روند همیشگی را ادامه ندادیم.

او در مورد جدایی عنایتی و آمدن الهامی به هوادار افزود: آقای عنایتی یک سرمربی است که از لحاظ فنی سطح بالایی دارد. او مدیریت خوبی داشته و کارهایی انجام می دهد که خود فوتبالیست و تماشاگران از بازی تیم لذت می برند. دقیقا سبک بازی آقای الهامی نیز مانند عنایتی است و من مطمئنم امسال نیز ایشان می توانند از فصل قبل نتایج بهتری کسب کنند. با شناختی که از آقای الهامی دارم و رزومه ای که ایشان دارد، مطمئنم اتفاقات خوبی برای هوادار رقم خواهد خورد.

عبدی درباره اینکه گفته می شود هوادار امسال بودجه کمتری دارد نیز اظهار داشت: آنگونه که باشگاه اعلام کرده و تا جایی که من می دانم، هوادار توانایی هزینه های میلیاردی ندارد ولی به قول هایی که داده اند قطعا عمل می کنند. بازیکنانی که در تیم ماندگار شدند، قرار است با آنها تسویه شود. ولی بازیکنانی که قصد جدایی دارند، 80 درصد دریافتی خواهند داشت و 20 درصد جریمه می شوند!

او در پایان نیز گفت: از آقای عنایتی و کادرفنی سال قبل نهایت تشکر را دارم. آنها در یکی دو فصل گذشته برای ما خیلی زحمت کشیدند. امیدوارم هر جایی که هستند، موفق و سربلند باشند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته جمعیت اظهار کرد: افزایش جمعیت متأثر از عوامل مختلفی است که علاوه بر شرایط اقتصادی، اجتماعی و سلامت جسمانی، عامل فرهنگی، تغییر رویکرد و سبک زندگی نیز در آن به طور محسوسی تاثیرگذار است.

 نیر الهامی افزود: طبق اجرای قانون جوانی جمعیت، مدیران مربوطه در این حوزه وظیفه دارند با تمام توان در راستای برگزاری برنامه‌های تعریف شده در حوزه جوانی جمعیت تلاش نمایند.

وی گفت: نباید اجازه دهیم افزایش جمعیت سالمندان و کاهش نیروی جوان به یک بحران اساسی تبدیل شود.

 الهامی از برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه خبر داد و گفت: این رویداد از ۲۶ اردیبهشت در تالار وحدت ارومیه برگزار می‌شود و در این رویداد دستگاه‌های اجرایی، حاکمیتی، نخبگان، مدیران، رسانه‌ها، خانواده، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی از لحاظ عملکرد حوزه جوانی جمعیت ارزیابی و از برترین‌های این حوزه قدردانی به عمل خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)