Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدهادی قانع پنجشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه شامگاه چهارشنبه هشتم تیرماه ۱۴۰۱ با اعلام حادثه واژگونی تانکر حامل سوخت بنزین به سامانه ۱۲۵ و درخواست کمک از سوی آتش نشانی سروستان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز،  گروهی از آتش نشانان این کلانشهر را به همراه تانکر آبرسان، فوماتیک و پشتیبان به محل حادثه واقع در جاده سروستان به سمت جهرم اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در توضیح حادثه افزود: یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری با محموله سوخت بنزین در مسیر در حال حرکت بوده که به علت نامشخصی که از سوی کارشناسان راهور در حال بررسی است، به حالت واژگون قرار گرفته بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد راننده خودرو دچار مصدومیت جدی نشده و در همان لحظات اولیه از کابین خودرو خارج شده بود.
قانع افزود: با توجه به محموله این تانکر که بنزین، خطرناک و حادثه ساز بود، این سانحه می‌توانست منشأ بروز حوادث تلخ دیگری باشد، چرا که وجود یک تانکر ۳۰ هزار لیتری سوخت بنزین در حاشیه جاده با ایجاد کوچک‌ترین جرقه، پتانسیل ایجاد بحرانی بسیار بزرگ‌تر را دارد.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با سرعت عمل پس از قطع جریان برق این وسیله نقلیه و نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، جاده را کاملاً ایمن کرده و مانع از تردد خودروها از محل حادثه شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به این که نیروهای عملیاتی در چهار ساعت عملیات دشوار و حساس با پاشش مداوم آب و فوم مانع ایجاد جرقه و بروز حادثه شدند، اظهار کرد: آن‌ها سرانجام در یک عملیات ویژه توانستند توسط جرثقیل تانکر حامل سوخت را به حالت اولیه برگردانند و محل حادثه را کاملاً ایمن سازی کنند. تیم عملیاتی در پایان تانکر واژگون شده را تا رسیدن به پالایشگاه همراهی و پشتیبانی کردند.

شهرستان سروستان در فاصله ۸۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها آتش نشانی سروستان بنزین شیراز تصادفات جاده ای جهرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی سروستان بنزین آتش نشانی سروستان بنزین شیراز تصادفات جاده ای جهرم آتش نشانی محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پخش فرآورده های نفتی استان با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از مالکان خودرو‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده می کنند گفت: برای بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، خودرو‌های بنزین سوز وخودرو‌های نفت گازسوز باید از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
سالار خشایی افزود: همه جایگاه‌های استان مجهز به کارت سوخت اضطراری هستند، اما این خدمات به افرادی که به تازگی خودرو خریداری کرده اند، یا کارت آن‌ها به هردلیلی مفقود شده است، ارائه می‌شود.
وی از مردم خواست از طریق شماره ۰۹۶۲۷  روند صدور کارت سوخت خود را پیگیری کنند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود