Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@19:22:12 GMT

متهمان دعوای گروهی در خمین بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۹۴۲۶

متهمان دعوای گروهی در خمین بازداشت شدند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبر آنلاین، سرهنگ هادی افراسیابی افزود: به دنبال انتشار خبر درگیری شدید در یکی از محله های خمین به دلیل اختلاف خانوادگی ۲ طایفه در این محله در فضای مجازی و اعلام گزارش درگیری به مرکز پیام پلیس، عوامل انتظامی در صحنه حاضر شدند.

وی بیان کرد: این نزاع گروهی با تلاش ماموران انتظامی خمین پایان یافت و تعدادی از عوامل اصلی و شرکت کنندگان نزاع در محل دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خمین ادامه داد: با دستور مقام قضایی این افراد روانه زندان شدند و دیگر عوامل اصلی این نزاع گروهی تحت تعقیب پلیس هستند.

سرهنگ افراسیابی گفت: نزاع گروهی، درگیری و شرارت‌ها خط قرمز پلیس در حوزه ایجاد امنیت اجتماعی است و با برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی برخورد جدی و قانونی می‌شود.

وی افزود: شهروندان هرگونه موارد مشابه درگیری را به مرکز ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس به موقع در صحنه حاضر شود.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت از توابع استان مرکزی است.

کد خبر 687212 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام

محمدرضا جعفری اصل اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی دو پیمانکارمرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری با دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج)، متهمان بازداشت شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که منجر به بازداشت آنان شد.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارشاء به متهمان تفهیم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی، گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب، اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در دیلم
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید