Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@14:11:45 GMT

رسمی؛ پائولو دیبالا از یوونتوس جدا شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۹۷۰۳

قرارداد پائولو دیبالا، روز سی‌ام ژوئن 2022 با یوونتوس به پایان رسید

پائولو دیبالا در سال 2015 به عنوان یک استعداد جوان از پالرمو به یوونتوس پیوست و حالا پس از کسب کوله‌باری از تجربه، به عنوان یک ستاره از این باشگاه جدا می‌شود.

طرفداری | به گزارش وب‌سایت یوونتوس، قرارداد پائولو دیبالا با این باشگاه به پایان رسید و به‌صورت آزاد از جمع بیانکونری جدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیبالا طی دوران هفت ساله‌اش در یوونتوس توانست در 293 بازی، 115 گل و 45 گل ثبت کند. دیبالا همراه با یوونتوس در 12 جام (5 اسکودتو، 4 کوپا ایتالیا و 3 سوپرکاپ ایتالیا) به قهرمانی رسید. 

این مهاجم 28 ساله آرژانتینی، نهمین گل‌زن برتر تاریخ یوونتوس است. در رقابت‌های سری آ، دیبالا دهمین گل‌زن برتر تاریخ یوونتوس به حساب می‌آید و در لیگ قهرمانان اروپا، او با زدن 18 گل پس از الساندرو دل پیرو و دیوید ترزگه، سومین گل‌زن برتر تاریخ بیانکونری به شمار می‌رود. او هم‌چنین رکورددار گل‌زنی در استادیوم آلیانز تورین هم هست و توانسته در خانه یووه، 68 گل به‌ثمر برساند. باشگاه یوونتوس از پائولو دیبالا بابت زحماتش طی این هفت سال تشکر کرد و برای او آرزوی موفقیت داشت. 

بیش‌تر بخوانید: پائولو دیبالا، پسر بچه ای که در یوونتوس مرد شد

اخبار داغ 

شادی گل معروف محمد دانشگر در لباس سپاهان! / عکس واکنش باشگاه پورتو به قرار گرفتن طارمی در تیم منتخب فصل ناصر الخلیفی پشت پرده لغو بازی بارسلونا و آاس رم! روملو لوکاکو آماده پیوستن به اینتر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند

به گزارش "ورزش سه"، دو فوتبالیست لیگ برتری پس از گزارش به پلیس، به اتهام تجاوز دستگیر شدند. سان گزارش داد این دو فوتبالیست که نامشان فاش نشده از یک باشگاه هستند و در آخر هفته دستگیر شده‌اند.

بنا به گزارش‌ها، پلیس با یک بازیکن 19 ساله به ظن حمله و کمک به تجاوز در زمین تمرین باشگاهش صحبت کرد و او به طور رسمی دستگیر شد. او یک شب بازداشت شد و بعداً توسط پلیس با احتیاط لازم مورد بازجویی قرار گرفت.

بازیکن دیگر که او هم 19 ساله است، روز بعد دستگیر شد و بعداً توسط مأموران به ظن تجاوز مورد بازجویی قرار گرفت. به گفته این روزنامه، هر دو بازیکن اکنون با قرار وثیقه آزاد شده‌‌اند تا تحقیقات بیشتر انجام شود.

گزارش شده که این جرم در جمعه شب رخ داده و قربانی ساعاتی بعد با پلیس تماس گرفته و شکایت رسمی خود را ارائه کرده است. سخنگوی پلیس به سان گفت:"افسران دو مرد را پس از گزارشی مبنی بر تجاوز دستگیر کردند. مرد 19 ساله ای به ظن تجاوز و کمک به تجاوز دستگیر شد. دومین مرد 19 ساله هم به ظن تجاوز دستگیر شد. این دو بعد از بازجویی، به قید وثیقه پلیس آزاد شدند."

یک منبع همچنین به سان گفته که پلیس پس از حضور در ورزشگاه با یکی از بازیکنان در اتاقی خصوصی صحبت کرد. این بازیکن با یک نفر دیگر باشگاه را ترک کرد و در اواخر همان شب به طور رسمی دستگیر شد.

سخنگوی این باشگاه که سان نام آن را فاش نکرده، در این خصوص گفت:"از آنجایی که این موضوع اکنون توسط پلیس در دست بررسی است، باشگاه در این مرحله اظهارنظر بیشتری نخواهد کرد."

دیگر خبرها

  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی