Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@13:18:03 GMT

بازدید وزیر کشور از مناطق زلزله زده اندیکا + عکس

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۹۹۵۹

بازدید وزیر کشور از مناطق زلزله زده اندیکا + عکس

به گزارش جماران؛ وزیر کشور که به خوزستان سفر کرده است صبح پنجشنبه در بازدید از مناطق زلزله زده بخش چلو شهرستان اندیکا در شمال شرق استان، وضعیت بازسازی را در این منطقه را بررسی کرد.

احمد وحیدی ابتدا به روستای گلالگ اندیکا رفت و آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی منازل در دست ساخت این منطقه را بررسی کرد.

وی در بازدید از این روستا با برخی روستاییان گفت و گو کرد و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور پس از سفر به اندیکا، وارد شهرستان مسجد سلیمان شد و قرار است در نشستی مشترک مشکلات مناطق زلزله زده این ۲ شهرستان را بررسی کند.

زلزله مهر ۱۴۰۰ به بیش از سه هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی اندیکا خسارت وارد کرد که کار بازسازی ۹۸۰ واحد آن در مرحله نخست ، قرار است مرداد امسال به پایان برسد.

در جریان زلزله ۵.۷ درجه در مقیاس امواج‌درونی زمین(ریشتر) درمسجدسلیمان در ۱۲۰کیلومتری شمال‌شرق اهواز در تیر ۱۳۹۸ نیز حدود هشت هزار واحد مسکونی در این شهرستان‌آسیب دید و یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی تخریب‌شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، احمد وحیدی  در سفری یک روزه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز وارد خوزستان شد و در این سفر قرار است علاوه بر بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا، وضعیت مرزهای خوزستان را نیز بررسی کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا احمد وحیدی اندیکا زلزله اندیکا افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا مناطق زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳۴ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و ۱۳۰ مورد بازرسی از اماکن عمومی، از سوی کارشناسان سلامت محیط انجام شد.

 محمود ولایتی مقدم افزود: در همین رابطه ۱۲۵ مورد تخلف بهداشتی شناسایی و اخطاریه کتبی برای متخلفان صادر و تعداد ۵۱ مورد پرونده نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: کارشناسان سلامت محیط شهرستان در این بازدید ها ۵۶۱ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته را  از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی جمع آوری و معدوم سازی کردند و ۶ واحد صنفی متخلف هم پلمب شد.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • بررسی روند پیشرفت طرح پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان