Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-وزیر بهداشت گفت: از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون بالغ بر 12 هزار میلیارد تومان به توسعه بیمارستان‌ها اختصاص یافته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ بهرام عین‌اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان سیدالشهدای اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: 220 بیمارستان در کشور در دست تکمیل داریم که بهره برداری از آن‌ها اولویت وزارت بهداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از بیماری سرطان به عنوان یکی از مشکلات شایع در جهان یاد کرد و افزود: دیروز توافق شد هیچ تغییری در وضع تأمین دارو‌های سرطان از نظر ارز ترجیحی صورت نگیرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروزه مراکز متعددی برای پیشگیری و درمان سرطان بانوان در نظر گرفته شده است تا این بیماری در مراحل ابتدایی شناسایی شود و به کاهش و درمان مؤثر سرطان سینه بینجامد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان ولیعصر شهرستان بردسکن گفت: با هدف افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان با مشارکت خیران عملیات اجرایی دو طرح سالن انتظار و بخش قلب و اعصاب در بیمارستان ولیعصر این شهرستان آغاز شده است.

 رضا ذبیحی افزود طرح سالن انتظار در مساحت ۸۰ متر مربع با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی در حال اجراست و امید می‌رود این طرح  در شش ماهه دوم امسال تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی گفت: طرح بخش داخلی قلب و اعصاب نیز با ۱۸۰ متر مربع با پیش بینی ۱۶ تخت با ۲۰ درصد  پیشرفت در حال اجرا است و مشارکت خیران در این طرح  تاکنون ۴۵۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر بیمارستان ولیعصر بردسکن ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های حوزه ستادی شبکه بهداشت و درمان و مجموعه مدیریتی بیمارستان ولیعصر و مشارکت خیران تا پایان امسال شاهد تکمیل این دو بخش و سالن انتظار باشیم.

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز