Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@22:08:36 GMT

آخرین وضعیت تمدیدی های بازیکنان نساجی

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۰۱۳۰

در تمرینات این روزهای نساجی، مسعود شجاعی، کریم اسلامی و اکبر صادقی حضور نداشتند

مسعود شجاعی پس از اتمام سفر خود برای تمدید قرارداد با نساجی جلسه ای برگزار خواهد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، تمرینات پیش فصل تیم فوتبال نساجی از روز گذشته زیرنظر حمید مطهری آغاز شد.

در این تمرین برخی نفرات باتجربه مثل کریم اسلامی، مسعود شجاعی و اکبر صادقی غایب بودند و البته علیرضا حقیقی نیز با لباس شخصی در ورزشگاه کارگران حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ظاهرا صادقی و اسلامی به دلیل قرارداد داشتن با نساجی باید به زودی در تمرینات این تیم شرکت کنند. هرچند اسلامی به عنوان بهترین گلزن فصل قبل پیشنهاداتی دریافت کرده اما با توجه به اینکه همچنان با نساجی قرارداد دارد، مدیران و کادرفنی این تیم تمایلی به از دست دادن وی ندارند.

مسعود شجاعی نیز قرار است پس از بازگشت از سفر خود در هفته آینده جلسه ای را با کادرفنی و مدیران نساجی درباره تمدید قراردادش برگزار کند. این در شرایطی است که مطهری تمایل زیادی برای حفظ کاپیتان سابق تیم ملی در تیمش دارد.

اخبار داغ 

شادی گل معروف محمد دانشگر در لباس سپاهان! / عکس واکنش باشگاه پورتو به قرار گرفتن طارمی در تیم منتخب فصل ناصر الخلیفی پشت پرده لغو بازی بارسلونا و آاس رم! روملو لوکاکو آماده پیوستن به اینتر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان

 به گزارش قدس آنلاین عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد.  این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است. 

وی درباره تاریخ بازگشت این بازیکن به تمرینات سپاهان افزود: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت مصدومیت رضا اسدی نیز ادامه داد: این بازیکن نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی با مصدومیت مواجه شد، از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: رضا اسدی نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر وارد تمرینات گروهی شود.

ربیعی در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، تصریح کرد: فرشاد احمدزاده  نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. امروز MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریعتر به تمرینات اضافه شود، گفت: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.

ربیعی خاطرنشان کرد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضور یا عدم حضور او در ترکیب سپاهان طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!