Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه نیازی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: از این میزان مراجعه کننده ۱۷ هزار و ۷۷۱ نفر به بخش اورژانس، دو هزار و ۹۵۵ نفر به درمانگاه تخصصی، یک هزار و ۳۳۵ نفر بستری و مابقی هم در بخش‌های مختلف آزمایشگاه، سونوگرافی، رادیولوژی، سی تی اسکن، بخش عمل جراحی مراجعه کرده‌اند.

وی، به زایمان طبیعی در بیمارستان شهدا اشاره کرد گفت: خوشبختانه در این مدت نیز تعداد ۴۶ زایمان طبیعی در بیمارستان صورت گرفته است و با توجه به اهمیت رسیدگی به مادران باردار، با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری معاونت درمان دانشگاه، متخصص زنان بیمارستان نیز به دو نفر ارتقا یافته و بیمارستان از خدمات متخصص زنان و زایمان برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حال حاضر ۱۱ پزشک شامل دو نفرمتخصص داخلی، دونفر متخصص بیهوشی، یک نفر رادیولوژیست، یک نفر متخصص اطفال، یک نفر متخصص قلب و عروق، یک نفر متخصص اعصاب و روان، دو نفر جراح زنان و زایمان، یک نفر جراح عمومی و شش نفر پزشک عمومی در اورژانس در بیمارستان شهدای دهلران به بیماران خدمت می‌کنند.‏‎

کد خبر 5527448

منبع: مهر

کلیدواژه: خدمات درمانی شهرستان دهلران ایلام بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد شیراز مواد مخدر ایلام ویروس کرونا سنندج بیرجند اردبیل قوه قضاییه تبریز همدان نفر متخصص یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،دکتر حجت الله روستا گفت: از مجموع یازده هزار و ۲۰۶ خدمت ارائه شده به بیماران در این مرکز درمانی، هفت هزار و ۳۱۶ خدمت مربوط به بیماران سرپایی و سه هزار و ۸۹۰ خدمت نیز مربوط به بیماران بستری بوده است.
او تعداد مراجعه کنندگان بخش اتفاقات بزرگسال در این بازه زمانی را هزار و ۵۳۲ بیمار و اتفاقات اطفال را ۶۳۱ بیمار عنوان کرد و افزود: همچنین ۱۲۶ بیمار به دلیل نیاز به خدمات درمانی تکمیلی، بستری شدند.
رئیس بیمارستان قلب الزهرا (س)، تعداد عمل جراحی قلب باز انجام شده در این بیمارستان را در این بازه زمانی، ۶ مورد و تعداد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی انجام شده را ۱۱۲ مورد اعلام کرد.
به گفته دکتر روستا، بیمارستان قلب الزهرا (س)، یک بیمارستان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی اســت که به صورت میانگین ماهانه حدود ۸۰ هزار خدمت به بیماران سرپایی و ۳۰ هزار خدمت به بیماران بستری ارائه می‌دهد.
او اظهار کرد: بیمارستان قلب الزهرا (س) هم اکنون دارای ۲۳۸ تخت، ۱۰ بخش بستری و ۱۳ واحد پاراکلینیک بوده و ۶۱ پزشک متخصص و فوق تخصص درمانی و هیات علمی، ۴۳ پزشک عمومی و دیگر اعضای کادر درمان و اداری، در این بیمارستان به ارائه خدمت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • اسرائیل به صورت هدفمند ۳۳ بیمارستان در غزه را از ارائه خدمات خارج کرده است
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۸۳ هزار نفر در همدان
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • خدمات‌رسانی به ٢ هزار بیمار سرپایی و بستری بیمارستان شهید کامیاب
  • ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز
  • مراجعه بیش از ۳۷۰۰ بیمار به بیمارستان بهشتی کاشان
  • ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هزار و ۹۰۳ نفر در زاهدان
  • ویزیت بیش از ۵۴ هزار نفر در بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز