Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: نفوذ کلمه مقام معظم رهبری در جامعه از جمله نقاط قوت کشور بوده و دشمن این مهم را به خوبی فهمیده و به صورت لایه لایه بندی شده روی آن کار می کند.

آیت‌الله مجید تلخابی روز پنجشنبه ۹ تیرماه در همایش علمی، تبلیغی و تکریمی زکات افزود: توکل و اعتماد به خداوند از مهمترین عوامل موفقیت در سیاست داخلی، خارجی و فضای داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیربنای بحث زکات، اعتماد و اعتقاد به خدا است.

وی گفت: در ۲ سال اخیر که مجالس اعتقادی کمتر شد دشمن از این موضوع سوء استفاده کرده و با طراحی یک اتاق فکر، روحانیت را به عنوان اولین مسئله نشانه گرفت. روحانیت نباید میدان را خالی کند و باید همانگونه که در طول ۴۳ سال گذشته همراه و یار و یاور مردم بوده و در همه صحنه ها پرچم داری کند امروز باید بیشتر در کنار مردم باشد و در راستای امیدآفرینی و جهاد تبیین نقش آفرینی کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری استان قزوین اضافه کرد: یکی از توطئه های دشمن در این زمینه حمله به روحانیت است و می طلبد در ماه محرم ترویج ویژه ای در زمینه حضور روحانیت در بین مردم انجام شود، در این ماه باید کار ویژه ای توسط مسئولان و نهادهای فرهنگی، دفتر تبلیغات و امامان جمعه در این زمینه انجام شود.

تلخابی گفت: دشمن فهمیده که اگر قرار باشد ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند از طریق نارضایتی های عمومی بوده و نارضایتی مردم نیز در مسائل اقتصادی و معیشتی و زکات کلید رفع این مسئله است. دولت سیزدهم باید در زمینه امیدآفرینی ، حل مشکلات مردم و حمایت از نیازمندان گام های بلندی بردارد و از فرصت ها به نحو احسن استفاده کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مجلس خبرگان روحانيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: به مناسبت عید سعیدفطر تعداد سه نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: متعاقب بررسی اولیه درخواست عفو محکومان در هیات عفو استانی و ارسال آن به سازمان متبوع، مراتب به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه منعکس و در نهایت با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مجازات تعداد سه نفر از محکومان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پاسخ تنبیهی به اسرائیل به دستور رهبری و خواسته مردمی بود
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • واگذاری پرسپولیس واستقلال به بانک ها،خلاف قانون ومنویات رهبری است
  • واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها، خلاف قانون و منویات رهبری است