Web Analytics Made Easy - Statcounter

الماسی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از پلمپ یک مرکز غیر مجاز حجامت و زالو درمانی در شهرستان ملکشاهی خبر داد و گفت: کارشناسان نظارت بر درمان این شبکه با بررسی موضوع و اخذ دستورات قضایی لازم این مرکز متخلف را پلمپ کردند. 

وی بیان کرد: در این مرکز بسیاری از روغن‌ها، داروها و پماد دست ساز بدون تاریخ اعتبار و نشان سلامت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: انجام زالو درمانی هم به صورت کاملا غیر بهداشتی انجام گرفته و زالوهای آلوده را با زباله‌های عادی دفع می‌کردند. 

وی ادامه داد: این افراد هیچ مدرکی نداشتند و صرفا ۱۰۰ ساعت آموزشی دوره حجامت گذرانده بودند؛ این مرکز در گذشته یکبار پلمپ شده بود. 

این مقام مسئول در پایان از هم وطنان درخواست کرد که عمل حجامت را توسط پزشک عمومی که دوره طب سنتی را گذرانده است انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: پلمپ زالو حجامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی۹گانه نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رأی و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماندهای خشک علاوه بر اینکه باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحدهای مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087554

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • وزش باد شدید باعث شکستن درختان در ملکشاهی شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه