Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@05:46:22 GMT

نظارت بر بازار تشدید شود

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۰۷۳۳

نظارت بر بازار تشدید شود

استاندار بوشهر گفت:به منظور کمک به وضعیت معیشتی مردم، نظارت بر بازار و برخورد با سوداگران کالاهای مورد نیاز ضروری است .

           
 به گزارش ایران انلاین ، احمد محمدی زاده روز پنجشنبه در نشست شورای اداری این استان افزود:به منظور تعادل در معیشت و اقتصاد خانواده ایجاد روز بازارها در شهرستانها و بخش‌های مختلف ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاداورشد:روند صرفه جویی در مصرف آب و برق همچنان ادامه دارد ضمن اینکه با انشعابات غیرمجاز برخورد قاطعانه صورت می گیرد و جریمه های سنگین لحاظ می شود. 
استاندار بوشهر تصریح کرد:مدیران دستگاه‌های اجرایی برای بیان عملکرد خود با استفاده از ظرفیت روابط عمومی دستگاهها اقدام کرده و روابط عمومی ها در این زمینه با جدیت وارد عمل شوند.                              وی افزود:روند انتصاب معاونان و روسای ادارات شهرستانی با سرعت بیشتری انجام شود.

محمدی زاده اظهارداشت:روند واگذاری زمین در شهرهای کوچک با اولویت جامعه ایثارگری تسریع شود.

وی گفت:آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به دشت شبانکاره، تسریع در اجرای زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی شمال استان، آغاز عملیات اجرایی ۲۵۰۰ واحد جدید مسکونی، تقویت زیرساخت های صادراتی بندر دیر و لایروبی خور بندر ریگ از جمله برنامه هایی است که مدیران مربوطه باید در تیر ماه نسبت به عملیاتی کردن آن اقدام کنند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود

گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه گردنه عامری (تنگ اسخی) اظهار داشت: با توجه به اینکه محل انجام این پروژه به عنوان یک گذرگاه پرخطر و پرتردد شناخته می‌شود و همچنین ورودی شمال استان بوشهر است، تسریع در روند انجام پروژه باید در اولویت باشد.

فرماندار دیلم افزود: ایمن سازی محدوده روستای عامری در محور دیلم به بهبهان مطالبه چندین ساله مردم و کاربران جاده‌ای بوده که در دولت سیزدهم محقق شد.

وی گفت: این طرح به طول ۱/۵ کیلومتر و اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال از ابتدای گردنه عامری با عملیات خاک برداری، خاکریزی، تعریض ابنیه و روکش آسفالت ایمن سازی می‌شود.

فرماندار دیلم جهت جذب اعتبار لازم برای تسریع در روند انجام این پروژه قول مساعد داد.

کد خبر 6086924

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن