Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مارکا، در آستانه بازگشایی فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا، قرارداد چند بازیکن سرشناس  مانند پوگبا، دی ماریا ، دیبالا و... امروز ۳۰ ژوئن (۹ تیر) به با باشگاه‌های فعلی شان به پایان می‌رسد و آن‌ها می‌توانند با هر باشگاهی که بخواهند، به عنوان بازیکن آزاد قرارداد ببندند.

برخی از آن‌ها قبلا تکلیف آینده خود را مشخص کرده اند، در حالی که برخی دیگر هنوز نمی‌دانند فصل آینده کجا بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع جام جهانی در نوامبر، تضمین حضور در ترکیب ثابت برای بازیکنانی که تیم‌های ملی آن‌ها به جام جهانی قطر می‌رود، ضروری است.

از روز پنجشنبه، باشگاه‌ها می‌توانند این بازیکنان را به صورت رایگان جذب کنند. این بدان معنا است که آن‌ها مجبور به پرداخت هزینه انتقال نخواهند بود، در بسیاری از موارد پاداش‌های بزرگی به چنین بازیکنانی داده می‌شود.

با توجه به مشکلات اقتصادی بسیاری از باشگاه‌ها به دلیل همه‌گیری کرونا، نقل و انتقالات رایگان ممکن است برای برخی جذاب‌تر باشد.

در اینجا نگاهی به برخی از بازیکنانی که قراردادشان در تاریخ اول ژوئیه به پایان می‌رسد، می‌اندازیم. 

ایسکو رئال مادرید را ترک می‌کند

این بازیکن اسپانیایی پس از پیوستن به رئال مادرید به عنوان یک جوان آینده دار در سن ۲۱ سالگی، پس از ۹ فصل که در آن همه عناوین ممکن را به دست آورد، این تیم را ترک می‌کند. اگرچه او همیشه بازیکن ثابتی نیست و فراز و فرود دارد، اما تیم‌هایی مانند سویا به خرید او علاقه نشان داده اند.

لوئیس سوارز به عنوان یک اسطوره از اتلتیکو مادرید جدا می‌شود

پس از اینکه بارسلونا تصمیم گرفت او را بفروشد، سوارز بهترین فرم خود را در اتلتیکو دوباره کشف کرد. این بازیکن اروگوئه‌ای پس از ۲ فصل حضور در اتلتیکو و کسب یک قهرمانی لیگ، به باشگاهی می‌رود تا بهترین آمادگی را برای جام جهانی داشته باشد. گفته می‌شود ریورپلات آرژانتین مدنظر این مهاجم است.

آینده نامشخص عثمان دمبله

یکی از نام‌های بزرگ در بازار نقل و انتقالات دمبله است. بارسلونا قبلا اعلام کرده است که مبلغ پیشنهادی برای تمدید قرارداد را بهبود نمی‌بخشد، به این معنی که اکنون توپ در زمین این بازیکن فرانسوی است. طبق گفته ترانسفرمارکت او در حال حاضر پس از پایان فصل، ۳۰ میلیون یورو ارزش دارد.

پوگبا از منچستریونایتد جدا شده و به یوونتوس بازمی گردد

این بازیکن فرانسوی ۶ سال پس از ترک یوونتوس به مقصد منچستریونایتد، به تورین بازمی گردد. غول‌های ایتالیایی در حال خرید آزاد بازیکنی هستند که او را ۱۰۵ میلیون یورویی فروخته اند و هنوز سال‌های زیادی از فوتبال او باقی مانده است.

دی ماریا ممکن است راه پوگبا را در پیش بگیرد

هفت فصل پس از پیوستن به پاری سن ژرمن، دوران حضور دی ماریا در فرانسه به طور قطع به پایان خواهد رسید. مانند پوگبا، یوونتوس می‌تواند باشگاه بعدی این بازیکن در اولین ماجراجویی او در سری آ باشد.

دیبالا با پوگبا هم تیمی نمی‌شود

این بازیکن آرژانتینی بعد افت در ماه‌های اخیر، پس از گذشت ۷ فصل از یوونتوس خداحافظی خواهد کرد. او در ۲۸ سالگی، به دنبال پیوستن به یک باشگاه برتر دیگر خواهد بود و شاید مجبور نباشد برای این کار راه زیادی را طی کند. اینتر به دنبال این است که او را برای فصل آینده به شهر میلان بیاورد.

ویتسل در راه مادرید 

این ملی پوش بلژیکی قرارداد خود را با بوروسیا دورتموند به پایان خواهد رساند و به اولین خرید اتلتیکو مادرید تبدیل خواهد شد. همانطور که انریکه سرزو گفت، باشگاه باید بازیکنانی به ارزش ۴۰ میلیون یورو بفروشد تا بتواند این بازیکن ۳۳ ساله را به خدمت بگیرد.

کسیه قرار است به بارسلونا بپیوندد

هافبک ساحلی عاج میلان را ترک خواهد کرد، جایی که فصل گذشته اسکودتو را از آن خود کرد. او به تیم کاتالانی می‌پیوندد که در حال حاضر نمی‌توانند به طور رسمی او را به خدمت بگیرند. آن‌ها باید وضعیت مالی خود را بهبود بخشند تا بتوانند این هافبک را جذب کنند.

وضعیت مشابه کریستنسن و کسیه
مدافع میانی دانمارکی که ۵ فصل اخیر را در چلسی سپری کرده است، دقیقا در وضعیتی مشابه کسیه قرار دارد. شانس او برای پیوستن به تیم ژاوی بسیار خوب است، اما تا زمانی که وضعیت مالی بارسلونا بهبود نیابد، نمی‌تواند او را جذب کند.

اریکسن به دنبال بازگشت به جمع نخبگان اروپا است

اریکسن پس از گذراندن نیم فصل دوم در برنتفورد، که باعث شده او دوباره خود را پیدا کند، می‌خواهد به لیگ قهرمانان بازگردد. شهرتی که او در انگلیس از آن برخوردار است به این معنا است که او کمبود مشتری ندارد. به نظر می‌رسد منچستریونایتد مقصد انتخابی این بازیکن دانمارکی باشد.

میختاریان با اینتر قرارداد دارد

زمانی که قرارداد میختاریان با رم، که فصل گذشته با آن قهرمان لیگ کنفرانس ارووپا شد، به پایان برسد، به نراتزوری خواهد پیوست، زیرا قبلا با این باشگاه توافقنامه‌ای امضا کرده است.

بیشتر بخوانید

واران: امباپه دقیقا می داند چه می خواهد ثروتمندترین مالکان باشگاه های فوتبال؛ نیوکاسل در صدر
باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش آنخل دی ماریا دیبالا باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن

هشتمین اردوی اماده سازی تیم ملی دانشجویان ایران جهت شرکت در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی (به میزبانی ایران) و قهرمانی دانشگاه های آسیا (به میزبانی چین) از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه لغایت جمعه ۷ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

طرفداری | بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی دانشجویان ایران در قالب دو گروه در تمرینات حضور خواهند یافت. 

بازیکنان دعوت شده گروه نخست ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت می بایست در استادیوم ۲۰ هزار نفری دانشگاه علم و صنعت حضور یافته و خود را به کادر فنی تیم ملی دانشجویان معرفی نمایند.

بازیکنان دعوت شده گروه دو‌ نیز می بایست ساعت ۱۵:۰۰ روز پنجشنبه ۶ ام اردیبهشت ماه در محل اردو حضور یافته و خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

لازم به ذکر است سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان امیدرضا روانخواه بوده و آقایان اکبر بختیاری،  احسان وجدی، امید بیضاوی، کرامت صفرپور و علی گرزی اعضای کادر فنی تیم ملی دانشجویان را تشکیل می دهند. 

بازیکنان گروه نخست

۱. عرفان اسفندیاری
۲. امیر حسین آسیابان پور
۳. مهرشاد اسدی
۴. پارسا بقالیان زاده
۵. علی تهامی
۶. فیاض میردورقی 
۷. محمد مهدی زارع
۸. علی بهرامی
۹. مهدی صمدایی
۱۰. علی خدایی
۱۱. علی رحیمی
۱۲. علی اکبر رنجبر
۱۳. مصطفی جوادیان
۱۴. عرفان گلشنی
۱۵. میثم رضائی کیا
۱۶. سید پویا مختاری
۱۷. همایون افتخاری
۱۸. علی اصغر هوشمند
۱۹. محمد حسین صادقی
۲۰. علیرضا خدابخشی
۲۱. مهدی یوسفی
۲۲. نوید کومار
۲۳. محمد حسین محمدیان
۲۴. عرفان جمشیدی
۲۵. آریا پارسا راد
۲۶. حسام صفی زاده
۲۷. ساسان حسینی
۲۸. محمد طاهر امینی
۲۹. رضا مستعلی پور 
۳۰. میلاد تقیان

بازیکنان گروه دوم

۱. محمد متین محتشم راد
۲. محمد مهدی حمیدی
۳. محمد جواد کیا
۴. ماهان  نجفی
۵. ارسلان آزادی
۶. عماد کلهر
۷. دانیال آذر پیرا
۸. امیر محمد گلزاری 
۹. آرمان میردورقی
۱۰. علیرضا تقدیری
۱۱. رضا نعامی
۱۲. علی بشیری
۱۳. محمد حسین تیموری
۱۴. عرفان نوابی فر
۱۵. حسین پیغمبر زاده
۱۶. حسین رنجبر
۱۷. مهدی دین محمدی
۱۸. ارشیا عباسی
۱۹. امیرعباس بیات
۲۰. اشکان آقازاده نودهی
۲۱. محمود صالحی
۲۲. محمد حمیدی مقدم
۲۳. امیر محمد قاسمی

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!