Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@13:14:48 GMT

یکی از خریدهای یحیی مسئولیت سنگینی دارد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۰۷۵۰

یکی از خریدهای یحیی مسئولیت سنگینی دارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که سعید صادقی فصل آینده مسئولیت سنگینی در پرسپولیس خواهد داشت.

به گزارش مشرق، مرتضی کرمانی‌مقدم در خصوص خریدهای پرسپولیس برای فصل جدید گفت: خدا را شکر که پرسپولیس شروع خوبی در فصل نقل و انتقالات داشت و بازیکنان خوبی در چند پست مختلف جذب کرد. همه آنها تجربه خوبی دارند و می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در خط حمله هم بازیکن می‌خواهد و قطعاً یحیی گل‌محمدی و مدیران پرسپولیس یک یا دو مهاجم جذب خواهند کرد. از طرفی فکر می‌کنم خریدهای فصل قبل پرسپولیس باعث شد تا گل محمدی متوجه شود که در این فصل نیاز به خریدهای متفاوت و سطح بالا دارد.

بیشتر بخوانید:

قلعه‌نویی: بمب نقل‌وانتقالاتی؟ گل‌گهر هنوز ترقه هم نزده

وی در ارتباط با حاشیه‌های حضور سعید صادقی در پرسپولیس عنوان کرد: در دو سه هفته گذشته خبرهای زیادی در مورد این بازیکن در رسانه‌ها منتشر شد و او در نهایت پرسپولیس را انتخاب کرد. هواداران استقلال هم انتظار داشتند صادقی به تیم‌شان برود اما او پرسپولیس را انتخاب کرد، قطعا صادقی با توجه به شرایطی که در فصل نقل و انتقالات داشت، مسئولیت سنگینی بر دوش خواهد داشت. او باید تمام تمرکزش را روی فوتبال و پیشرفت در پرسپولیس بگذارد.

مهاجم پیشین سرخ‌پوشان در ارتباط با خداحافظی سید جلال حسینی از پرسپولیس و احتمال حضور او در کادر فنی تصریح کرد: سید جلال در دوران فوتبالش روزهای باشکوهی را پشت سر گذاشت و بدون شک یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران است. به این بازیکن خسته نباشید می‌گویم و اگر قرار شد مربی باشد، امیدوارم در کارش موفق شود. حسینی سال‌ها در بهترین شرایط فوتبال بازی کرد و از لحاظ اخلاقی هم نمونه بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت سعید صادقی یحیی گل محمدی پرسپولیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، سرمربی این تیم کاربلد است و جوان‌های تیم گل‌گهر باید قدر کار کردن با او را بدانند. - اخبار ورزشی -

علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت ‌گل‌گهر و اینکه آیا به نظر او این تیم با هدایت اوزونیدیس نتایج خوبی در 23 هفته گذشته گرفته است، گفت: به نظر من همه چیز به سرمربی مربوط نمی‌شود و این را باید در نظر گرفت که تیم ما با تغییرات زیادی مواجه شد و 12 بازیکن خود را از دست داد. البته خودمان فکر می‌کردیم بهتر نتیجه می‌گیریم و تا قبل از اینکه با سه شکست اخیر مواجه شویم شرایط خوبی داشتیم، ولی این سه باخت کارمان را خراب کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه چیز به سرمربی برنمی‌گردد. من گاهی اوقات به بچه‌ها می‌گویم که ما برای اوزونیدیس چه کار کردیم؟ من معتقدم او یک مربی کاربلد و حرفه‌ای است و رفتار بسیار خوبی با بازیکنان دارد. حتی وقتی یک بازیکن در شروع مسابقه عملکرد خوبی ندارد، اوزونیدیس برخلاف خیلی از مربیان آن بازیکن را تعویض نمی‌کند، چون نمی‌خواهد بازیکن را خراب کند.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین یادآور شد: وقتی تیمی با تغییرات زیاد مواجه می‌شود، طبیعتاً نیاز به زمان دارد. من فکر می‌کنم سرمربی ما عملکرد مثبتی داشته است. او به بازیکنان جوان ما میدان داده است و آنها باید قدر کار کردن با اوزونیدیس را بدانند. در لیگ برتر هر مربی حاضر نمی‌شود به بازیکنان جوان میدان بدهد، ولی سرمربی ما این کار را انجام داد.

علیزاده در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است در پایان فصل از گل‌گهر جدا شود، تصریح کرد: نمی‌دانم چه تصمیمی خواهم گرفت و باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت. در این سال‌ها پیشنهادهای خوبی به من رسید، ولی در نهایت ماندم، حالا هم چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید صبر کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس