Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی لطفی بعدازظهر پنجشنبه در نشست کمیته فضای مجازی کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با تاکید بر لزوم ساماندهی فعالین رسانه‌ای استان در زمینه فرهنگ دفاع مقدس اظهار کرد: با احصای نیازمندی‌های رسانه‌های استان و رفع موانع و مشکلات می‌توان از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای استان در راستای تأمین اهداف کنگره ملی شهدا بهرمند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به لزوم روایت درست و دقیق از وقایع دفاع مقدس برای نسل حاضر و آینده اشاره کرد و گفت: به همین منظور راه اندازی کارگروه تولید محتوا در کمیته فرهنگی و فضای مجازی لازم و ضروری است.

مسئول بسیج رسانه استان اردبیل خواستار استفاده از تجربیات رسانه‌ای سایر استان‌ها در زمینه برگزاری کنگره ملی شهدا شد و گفت: با انتقال این تجربیات می‌توان ضمن تقویت نقاط قوت، نقاط ضعف را نیز با تبدیل به احسن، برای کنگره‌های مربوط شهدا در آینده الگوسازی کرد.

لطفی به لزوم تنظیم پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌های در راستای کنگره ملی شهدا اشاره کرد و گفت: با ارائه پیوست رسانه‌ای در برنامه‌های پیشنهادی و مصوب می‌توان ضمن مانور رسانه‌ای خوب و مناسب از حداکثر توان و ظرفیت رسانه‌ها برای پوشش برنامه‌های کنگره ملی شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.

بهرام عزیزی نماینده دبیر اجرایی ستاد کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در این نشست به تشریح انتظارات ستاد کنگره ملی شهدای استان اردبیل از کمیته فضای مجازی پرداخت و گفت: راه اندازی سایت ویژه کنگره شهدای استان اردبیل، ساماندهی صفخات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، تولید و انتشار اثار مرتبط با شهدای گرانقدر استان اردبیل، انتشار زندگی نامه و وصایای شهدا در بسترهای فضای مجازی و پوشش رسانه‌ای برنامه‌های کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل از جمله انتظارات ستادکنگره ملی شهدای استان اردبیل از کیته فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این نشست رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین فضای مجازی بسیج شهرستان‌ها که از طریق ویدوکنفرانس در این نشست حاضر بودند به تبادل اندیشه پرداختند و در پایان این نشست حکم دبیر کمیته فضای مجازی به قاسم محمدزاده مسئول فضای مجازی بسیج اعطا شد.

کد خبر 5527474

منبع: مهر

کلیدواژه: علی لطفی کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل دفاع مقدس فرهنگ دفاع مقدس بسیج رسانه اردبیل کنگره شهدا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ایلام ویروس کرونا مواد مخدر بیرجند سنندج شیراز اردبیل قوه قضاییه آمار کرونا همدان کنگره ملی شهدا استان اردبیل فضای مجازی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است

باشگاه تراکتور اعلام کرد که اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جزو گزینه‌های مدنظر این باشگاه نیستند.

به گزارش مشرق، پس از جدایی توافقی پاکو خمس از تراکتور تبریز شایعات زیادی در رابطه با جایگزین سرمربی اسپانیایی بر روی نیمکت تی‌تی‌ها به گوش می‌رسید.

حالا اما این اعلام کرد: «مذاکرات برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده است و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جزو گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند».

دیگر خبرها

  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است