Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 14 تیرماه 1401 خبر داد.

اصغر عابدزاده با اعلام این خبر افزود: این دانشگاه در 129 کد رشته محل  کارشناسی ناپیوسته در گروه های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر از 1 تیرماه 1401در 16 مرکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان پذیرش دانشجو داشته و پذیرش این دوره ها تا 14 تیرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که در این دوره از پذیرش دانشجو رشته های مورد نیاز بازار کار استان احصا شده است، گفت: بر این اساس بیش از 50 کد رشته جدید بر اساس مشاغل نوظهور و مطابق با سلیقه جوانان در استان پذیرش دانشجو انجام می شود. 

وی خاطرنشان کرد: رشته‌های متنوعی برای اولین بار در سطح استان به مجموعه رشته‌های کارشناسی ناپیوسته مراکز آموزش علمی کاربردی استان اضافه شده است که از جمله آن‌ها مربی‌گری والیبال، مربیگری پایه پرورش اندام، مربیگری پایه کوه‌پیمایی و کوهنوردی، مربی‌گری هندبال، مربیگری شطرنج، مربیگری تکواندو، داوری ورزشی- ورزش های توپ و تور، توسعه‌دهنده وب، کسب و کارهای دیجیتالی، پشتیبانی سیستم های رایانه ای، پشتیبانی وب و شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوای دیجیتالی، تولید و مدیریت محتوا، سامانه‌های نرم افزاری، فناوری طراحی و مدیریت پایگاه داده، اتوماسیون صنعتی، تعمیر و نگهداری گیربکس، طراحی و توسعه برند، حقوق بیمه، حقوق بورس، حقوق خدمات مالی و... هستند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی اظهار کرد:‌ متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظرگرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی  سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره مذکور اقدام کنند. 

به گفته وی، همچنین متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده اند، در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

 به گزارش ایسنا، عابدزاده اضافه کرد: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان به نشانی az.uast.ac.ir مراجعه و یا آدرس مراکز آموزش علمی کاربردی استان مراجعه نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی

ایسنا/لرستان مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اجرائی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان این دانشگاه خبر داد.

سعید اشرفی امروز ۲۶ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموختگان، تحویل دانشنامه بدون مراجعه حضوری به واحدهای استانی از طریق دفاتر پستی دولتی سراسر کشور انجام می‌شود.

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: بر این اساس، شخص دانش‌آموخته و یا وکیل قانونی وی می‌بایست با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به یکی از دفاتر پستی دولتی سراسر کشور که آدرس آنها در پرتال اطلاع‌رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در بخش اداره کل خدمات آموزشی درج شده است مراجعه کنند.

وی ادامه داد: دانشجو پس از ارائه مستندات لازم و درج آدرس دقیق واحد استان محل تحصیل و آدرس محل سکونت، دانشنامه پایان تحصیلات خود را به صورت پستی دریافت می‌کند.

اشرفی تصریح کرد: این طرح در راستای اصلاح فرآیندها و تسهیل دسترسی دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی به دانشنامه پایان تحصیلات طراحی و اجرا شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • ۱۵ اردیبهشت؛ آخرین مهلت اعلام نیاز‌ها در سامانه وزارت علوم
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی است
  • آخرین مهلت اعلام نیاز‌ها در سامانه وزارت علوم ؛ ۱۵ اردیبهشت
  • شرایط دکترای بدون آزمون دانشگاه شریف
  • نام‌نویسی دکتری بدون آزمون دانشگاه شریف تمدید شد