Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، این مراسم صبح امروز، در مرز شلمچه استان خوزستان و با حضور سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، جانشین فرمانده سپاه استان خوزستان و نمایندگانی از سازمان ها، با حضور بسیجیان عشایر ایل قشقایی از استان فارس به نمایندگی از ملت شریف ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، تعدادی از بسیجیان ایل قشقایی، پیکر پاک ۳۵ شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس را بر دوش خود وارد خاک مقدس جمهوری اسلامی کردند.

این شهیدان در عملیات والفجر مقدماتی، خیبر، بدر، کربلای ۵‌ و تک دشمن در اواخر جنگ به شهادت رسیده بودند.

پیکر شهدای تشییع شده جنگ تحمیلی پس از برگزاری مراسم بزرگداشت در اهواز، برای شناسایی به تهران منتقل می‌شوند.

این مراسم پیش برنامه در راستای برگزاری کنگره ملی ۳هزار شهید ایل قشقایی که قرار است در مرداد ماه به میزبانی سومین حرم اهل  بیت (ع) شهر شیراز برگزار گردد انجام شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدای گمنام شهدای تفحص ایل قشقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تشییع شد

با حضور جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش و موی‌تای کشور مراسم تشییع پیکر زنده یاد ایمان غیاثوند برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم تشییع پیکر زنده یاد ایمان غیاثوند پیشکسوت و مدیر تیم‌های ملی انجمن موی تای، صبح امروز(دوشنبه - 27 فروردین ماه) با حضور جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان، مسئولان و خانواده داغدار آن مرحوم برگزار شد.

 در این مراسم جواد نصیری رئیس انجمن موی‌تای، ایمان غیاثوند را چهره‌ای محبوب و خوشنام با خصلت‌های جوانمردی دانست که در این سال‌ها همواره همراه و حامی دلسوز انجمن موی‌تای و قهرمانان آن بود‌. جواد نصیری فقدان این پیشکسوت را ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه موی‌تای ایران توصیف کرد.

 در ادامه پس از اقامه نماز، پیکر آن مرحوم برای تدفین به قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) منتقل شد.

گفتنی است ایمان غیاثوند پنجشنبه شب گذشته و براثر ایست قلبی در سن 53 سالگی دار فانی را وداع گفت.

مدیر تیم‌های ملی انجمن موی تای درگذشت

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • پیکر مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تشییع شد
  • مادر دو شهید دفاع مقدس درگذشت
  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به روال عادی بازگشت
  • مراسم تکریم خانواده شهید ملک‌مکان در هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان