Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، ظهر طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا با ۲۵۲ تخت مصوب با حضور وزیر بهداشت، نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، فرماندار و مسؤولان استان و شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در ادامه این افتتاح دستگاه سی‌تی اسکن و ام آر آی با مبلغ ۲۵ میلیارد تومان و نیروگاه خورشیدی با توان ۱۰۰ کیلووات به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش فارس، مرکز درمانی بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا به عنوان مرکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با کادری مجرب و با استفاده از امکانات موجود با رعایت ایمنی بیمار، اخلاق حرفه‌ای و ارتقای مستمر کیفیت خدمات و با هدف کاهش درد و الام بیماران از آبان ماه ۱۳۸۶ با ۱۴۰ تخت مصوب خدمات درمانی اثربخش به مردم منطقه شهرضا و جنوب استان اصفهان ارائه می‌کند.

این مرکز با بهره‌گیری از سرمایه‌های نیروی انسانی، منابع فیزیکی و مالی کامل‌ترین مرکز درمانی جنوب استان در راستای ارائه خدمات سلامت است؛ در سال ۱۳۹۴ کلنگ طرح توسعه بیمارستان زده شد و در بهمن ۱۳۹۸ این مرکز با ۲۵۲ تخت مصوب و در ۳ طبقه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

طبقه همکف شامل بخش اورژانس با ۲۴ تخت، اتاق CPR اتاق عمل سرپایی، اتاق معاینه، فضای درمان و سایر قسمت های وابسته است. بخش همودیالیز با ۲۰ تخت فعال، بخش تصویربرداری پزشکی با واحدهای سونوگرافی، رادیوگرافی سی تی اسکن ام، آر آی و ماموگرافی، بخش آزمایشگاه و داروخانه بستری شبانه‌روزی در مجموع طبقه همکف را تشکیل می‎دهند.

 طبقه اول شامل بخش اعمال جراحی با ۵ تخت عمل جراحی، بخش مامایی با ۲۱ تخت فعال، بلوک زایمان با ۶ تخت LDR و اتاق معاینه، بخش نوزادان با ۶ تخت، بخش NICU با ۶ تخت، واحد CSSD، بخش CCU , POST CCU ۱۲ تخت که بخش ICU1 با ۱۲ تخت جراحی و جنرال، بخش ICU2 با ۱۲ تخت داخلی و بخش اطفال با ۱۰ تخت فعال مجموعاً بخش‌های طبقه اول را تشکیل می‌دهد.

 

طبقه دوم با ۲ بخش جراحی و داخلی هر کدام با ظرفیت ۲۸ تخت پذیرای بیماران در این حوزه است، درمانگاه عمومی بیمارستان با اتاق معاینه پزشک عمومی و تزریقات و پانسمان به صورت برون‌سپاری شده و شبانه روزی فعال است.

کلینیک بیمارستان با ۱۴ درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی روانشناس بالینی، گفتار درمانی و کلینیک دیابت در شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات به مراجعان است.

 

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهرام عین الهی وزیر بهداشت و درمان بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا سی تی اسکن ام آر آی نیروگاه خورشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار گفت: بخش های درمانی این بیمارستان در سالیان اخیر بهسازی شده بود اما تعویض نشدن در پنجره های آهنی و قدیمی بخش های جراحی عمومی و جراحی ارتوپدی، منجر به ناخرسندی مصدومان و همکارانی بود که در این مرکز به خدمت مشغول بودند.

  سیدمحمد میری امروز در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال بازدید خیر نیک اندیش حوزه سلامت حاج حسن سعادت منش از این بیمارستان، وی همه هزینه اصلاح و تعویض در و پنجره های فرسوده بیمارستان را پذیرفت و با اختصاص یک میلیارد ریال به این امر خداپسندانه، تمام در و پنجره های این مرکز تعویض و یا به صورت استاندارد اصلاح شد.   بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار با قدمتی بیش از نیم قرن با ۱۲۰ تخت بستری، علاوه بر ارائه خدمات بخش سوانح و تصادفات، خدمات درمانی مختلفی را به بیماران ارائه می دهد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی و ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌ های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد خدمات بهداشتی و درمانی می‌ دهد.   سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار