Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@15:19:24 GMT

شلیک پدر به قلب دختر ۱۷ ساله‌

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۱۰۹۵

شلیک پدر به قلب دختر ۱۷ ساله‌


به گزارش تابناک، وقتی تیم جنایی پلیس برای بررسی ماجرا به محل حادثه رفتند، مشخص شد این دختر ۱۶ ساله که آریانا نام داشت، به دنبال اختلافات خانوادگی با پدرش به خانه مادربزرگش رفته بود، اما پدر او در حالی که عصبانی بود با اطلاع از اینکه دخترش از خانه خارج شده با حالت عصبانیت پس از برداشتن اسلحه شکاری به خانه مادرش رفته و پس از بحث و جدل با دخترش، در نهایت او را با شلیک یک گلوله به قفسه سینه‌اش به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازداشت این مرد ۴۳ ساله، وی ضمن اعتراف به جرم خود گفت: من قصد کشتن دخترم را نداشتم؛ آریانا فرزند بزرگ من بود و یک دختر ۱۲ ساله دیگر هم داریم اما مدتی بود که با دختر بزرگم بر سر موضوعی اختلاف پیدا کرده بودیم.

آن روز بر سر همین اختلافات آریانا به خانه مادرم رفت و من هم به یکباره نتوانستم عصبانیتم را کنترل کنم و با اسلحه شکاری خودم به آنجا رفتم تا او را بترسانم. واقعاً قصدم کشتن دخترم نبود اما بی اختیار شلیک کردم و مرتکب قتل دخترم شدم. تحقیقات از متهم در این باره ادامه دارد.

 

ایران

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور اسلحه شلیک سلاح قتل دختر حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی

مقاومت اسلامی لبنان بیش از ۵۰ موشک به سمت مناطق صهیونیست‌نشین شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی سوریه شلیک کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع لبنانی از شلیک بیش از 50 موشک از لبنان به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی سوریه خبر دادند.

حزب الله اعلام کرد بیش از 50 موشک کاتیوشا به پادگان «یردن» در جولان اشغالی سوریه مقر فرماندهی اصلی ارتش رژیم صهیونیستی در زمان جنگ شلیک کرده است.

مقاومت لبنان 2 پایگاه‌ 3 شهرک نظامی اسرائیل را درهم کوبید

مقاومت لبنان 3 پایگاه‌ و مقر فرماندهی اسرائیل را درهم کوبید

به گفته این منابع، آژیر خطر در منطقه الجلیل و جولان اشغالی هم به صدا درآمده و صهیونیست ها به پناهگاهها گریختند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مدیرکل بهزیستی به عید دیدنی بچه های ما رفت
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید
  • شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • فیلم/ اصابت راکت‌ شلیک شده از لبنان به یک کارخانه اسرائیلی