Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@05:21:06 GMT

آتش‌سوزی کارخانه موادشیمیایی در هند

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۱۵۴۷

رسانه‌های هند از وقوع آتش‌سوزی در کارخانه مواد شیمیایی در هند خبر می‌دهند. ناطقان: به نقل از روسیا الیوم، رسانه‌های هندی اعلام کردند که یک کارخانه مواد شیمیایی در شهر تاراپور هند از شامگاه سه شنبه( ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ )طعمه حریق شده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئوهایی را منتشر کردند که نشان می‌دهد آتش‌سوزی بزرگ در این کارخانه مواد شیمیایی هنوز مهار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسانه های هندی گزارش دادند که پیش از وقوع آتش سوزی، ساکنان صدای چندین انفجار را شنیده بودند. به گفته مقامات هندی، در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.

گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که ساکنان محلی از مشکل تنفسی به دلیل دود شیمیایی که از کارخانه بلند می شود، شکایت دارند.

به گزارش رسانه‌ها، این آتش سوزی در شرکت پریمیر اینترمدیت شیمی رخ داده است و با وجود اینکه از علت آتش سوزی اطلاعی در دست نیست، برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که این آتش‌سوزی به دلیل ذخیره فراوان مواد قابل اشتعال در کارخانه بوده است.

 کمتر از یک ماه پیش نیز در پی وقوع آتش‌سوزی در یک کارخانه مواد شیمیایی در شهر پونا واقع در غرب هند دستکم ۱۸ نفر کشته شدند. منبع: فارس برچسب ها: آتش‌سوزی ، کارخانه مواد شیمیایی ، هند

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آتش سوزی کارخانه مواد شیمیایی هند کارخانه مواد شیمیایی آتش سوزی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در شرق تهران / 6 کارگر جانباختند

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا،آتش سوزی در یک اتاق ۱۰ تا ۱۲ متری که محل استراحت کارگران بوده روی داد که ۶ کارگر غیر ایرانی جان باختند و یک نفر دچار مصدومیت شد.

 در این حادثه مورد انفجاری گزارش نشده و تنها یک آتش سوزی بود.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در شرق تهران / 6 کارگر جانباختند
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مواد شیمیایی در پارکینگ ها احتمال ابتلا به ALS را افزایش می دهد
  • محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در نهاوند
  • محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه
  • کدام خوردنی‌ها حاوی مواد شیمیایی ماندگارند؟
  • چه خوراکی‌هایی را باید کمتر خورد؟
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی استان همدان
  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان
  • مواد شوینده‌ خانگی چه ضرری برای سلامت ما دارند؟