Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین یونس قربانی درباره مطرح شدن مذاکرات باشگاه های تراکتور و پرسپولیس با امیر شهیم اظهار داشت:
شهیم بازیکن ماشین سازی است و باشگاه به  او نیاز دارد زیرا تا دو فصل دیگر با ما قرارداد دارد. در خصوص این بازیکن و 3-2 بازیکن دیگر حتی در نیم فصل  با وجود پیشنهاد  مدیرعامل باشگاه  خیبر خرم آباد، طبق همکاری سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، هیات فوتبال استان و مکاتباتی که انجام دادم و همچنین در نظر گرفتن شرایط  و منافع خود بازیکنان بویژه امیر شهیم، و مصالح و  منافع باشگاه ،با انتقال او و چند بازیکن دیگر  مخالفت  نمودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن نیز در نیم فصل دوم نیز کمک حال باشگاه شد. هرچند پیشنهاد چند صد میلیونی برای او مطرح شد و حتی با تخلف مدیرعامل وقت باشگاه برخی اقدامات اولیه هم صورت گرفته بود.

کد خبر 687273 برچسب‌ها یحیی گل محمدی خبر مهم باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی خبر مهم باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقا طرحهای توسعه و سرمایه گذاری مس در معادن خرد

فداکار دردیدار مدیرعامل صنایع  ملی مس ایران گفت: مس بزرگترین صنعت استان است و پروژه‌های همکاری‌ از مسئولیت‌های اجتماعی، حوزه‌های ورزشی و صندوق داریم. 
وی به معادن خرد و کوچک زیرمجموعه مس در استان و اهمیت سرمایه‌گذاری در آنها اشاره کردو افزود: این معادن برای منطقه و محدوده اطراف خود دارای اهمیت است و ظرفیت‌های متنوعی نیز دارند.
فداکار، انتقال منابع مالی شرکت در بانک‌های استان را مطرح کرد و گفت: انتقال حساب و منابع مالی شرکت به داخل استان، امکان پرداخت تسهیلات به حوزه‌های دیگر را فراهم می‌کند.
استاندار کرمان ادامه داد: الزام به خرید و استفاده شرکت‌ها، بنگاه‌ها و ادارات از تولیدات قابل رقابت داخل استان‌ دیگر مسئله‌ای است که مصوبه شورای تامین استان را نیز گرفته‌ایم.
فداکار، ساماندهی ورزشگاه‌ها و باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی زیرمجموعه مس در استان را نیز مطرح کرد و اظهار داشت: همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان نیز باید مورد توجه قرار گیرد. 
مدرس خیابانی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در این دیدار عنوان کرد: همه تلاش ما بر این است که تحقق شعار سال و رشد تولید را حفظ کنیم و از حداکثر ظرفیت‌های در اختیار استفاده شود.
وی افزود: توسعه زیرساخت‌ها، نوسازی خطوط و پشتیبانی ‌از تولید جزو ضرورت‌های رسیدن به این اهداف در نظر گرفته شده است. 

دیگر خبرها

  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از بازیکن پیشین استقلال
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی
  • ارتقا طرحهای توسعه و سرمایه گذاری مس در معادن خرد