Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@17:17:59 GMT

شهرضا نیازمند پزشک متخصص است 

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۲۰۷۹

شهرضا نیازمند پزشک متخصص است 

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه بهداشت و درمان شهرضا نیاز به تجهیزات و ساختمان سازی نداریم بلکه نیروی انسانی و پزشک متخصص می‌خواهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سمیه محمودی در حاشیه سفر وزیر بهداشت به شهرضا در گردهمایی اظهار کرد: کمبود پزشک در شهرضا معضل و. مشکل جدی است.

وی افزود: بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا تنها پوشش دهنده ۱۶۰ هزار نفری این شهرستان نیست بلکه به مردم دهاقان، سمیرم، جرقویه و ایزدخواست هم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرضا از نظر موقعیت جغرافیایی در جاده ترانزیتی شمال به جنوب قرار دارد و با وقوع هر گونه تصادف تمام مصدومان و حادثه دیدگان به این بیمارستان انتقال داده می‌شوند. به‌طوری‌که در مواقعی تمامی بخش‌ها تعطیل و به درمان بیماران تصادفی می‌انجامد و این مسئله اهمیت نیروی انسانی و پزشک متخصص را در این بیمارستان نشان می‌دهد.

محمودی گفت: تأسیس دانشکده پرستاری و مامایی و فوریت‌های پزشکی در شهرضا تأسیس دیگر خواسته ما از وزارت بهداشت است.

کد خبر 585186

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرضا نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی بیمارستان امیرالمومنین شهرضا پزشک متخصص وزیر بهداشت بهرام عین اللهی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)