Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، به نقل از قوه قضاییه، علی صالحی در خصوص آخرین وضعیت قضایی پرونده کلینیک سینا اطهر در دادستانی تهران، بیان کرد: در رابطه با این پرونده، قرار مجرمیت صادر شده است.

وی افزود: ظرف یک هفته آینده و با تلاش همکارانم، کیفرخواست این پرونده صادر و به دادگاه ارسال خواهد شد.

شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ روابط عمومی سازمان اورژانس کشور از وقوع انفجار و حریق در کلینیک سینا اطهر تهران خبر داد و این حادثه ده‌ها کشته و مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا دادستان تهران دادستانی تهران کلینیک سینا کلینیک سینا اطهر افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ ارائه بیش از ۱۳ هزار خدمت حوزه بهداشت در ۵ روز اول تعطیلات نوروز در نیشابور

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از ارائه ۱۳ هزار و ۱۸۴ خدمت از ۲۹ اسفند لغایت ۵ فروردین انسال در حوزه بهداشت این شهرستان خبر داد.

حامد جز جلالیان در گفت و گو با ایسنا افزود: این درحالی است که طی ۶ روز اول تعطیلات نوروزی ۶ هزار و ۱۶۷ نفر برای گرفتن خدمت به مراکز خدمات جامع سلامت، کلینیک مزدوجین، واحد واکسیناسیون و کلینیک هاری در نیشابور (نیشابور، زبرخان، فیروزه و میان جلگه) مراجعه نموده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این حجم از خدمت با حضور ۳۲۳ نفر از نیروهای ستادی، ۱۱۷۲ نفر از نیروهای محیط در قالب پزشک، ماما، مراقب سلامت، درمراکزخدمات جامع سلامت، ایستگاه‌های سلامت، کلینیک مزدوجین، کلینیک هاری و... در نیشابور میسر شده است.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افزود: از کل خدمات، برای نیشابور ۵۳۳۷، برای زبرخان ۳۸۸۱، برای فیروزه ۲۱۹۸و برای میان جلگه ۱۷۹۷ خدمت ثبت شده است.

وی در پایان از تمامی نیروهای ستادی و محیط که در ماه مبارک رمضان و بعضاً در زمان افطار ارائه خدمت می‌نمایند کمال تقدیر و تشکر داشته و برای این عزیزان و خانواده‌های محترمشان آرزوی سلامتی و سعادت کرد.

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خدمات بهداشتی و درمانی را در چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به جمعیت ۵۸۰ هزار نفری ارائه می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • صدور حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک
  • بیش از ۴ هزار لیتر مشروبات الکلی در ۲ شهر خوزستان کشف شد
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • ‍ ارائه بیش از ۱۳ هزار خدمت حوزه بهداشت در ۵ روز اول تعطیلات نوروز در نیشابور