Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادی پور می گوید معتقدم بدون هدف هیچ چیزی را نمی‌توان به دست آورد.

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: چالش‌هایی که با آن درگیر هستم مرا مجبور می‌کنند با ۲ هزار درصد توانم کار کنم، چون با صد درصد توان نمی‌توان با تیم‌هایی مثل لوبه، پروجا و ترنتینو در لیگ ایتالیا رقابت کرد.

به گزارش طرفداری، میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در مورد حضور در تیم میلانو ایتالیا به سایت باشگاه گفت:

از اینکه تصمیم گرفتم به تیم میلانو ملحق شوم، بسیار هیجان زده هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من این تیم را می‌شناسم و فکر می‌کنم همه از کیفیت و سطح لیگ والیبال ایتالیا اطلاع دارند. من 5 سال در لهستان زندگی کردم که برای من تجربه بسیار خوبی بود اما زمان آن فرا رسیده بود که به عنوان یک ورزشکار، تغییری در زندگی خود ایجاد کنم. فکر می‌کنم این تغییر برای خانواده من هم اهمیت داشت. خوشحالم که چنین تصمیمی گرفتم و بی‌صبرانه منتظر چالش جدید در میلان به همراه مربی، روبرتو پیاتزا هستم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در مورد انگیزه‌های خود برای قبول پیشنهاد تیم میلانو اظهار داشت:

همان‌طور که قبلاً گفتم دوران بسیار خوبی را در لهستان با هم‌تیمی‌هایم در تیم اسکرا سپری کردم. من چالش را دوست دارم و بسیار علاقه‌مندم که خودم را در میادینِ سخت، محک بزنم. اعتقاد دارم به عنوان یک ورزشکار باید شرایط دشوار را تجربه کنم تا به پیشرفت برسم. به نظر من این موضوع برای هر ورزشکاری اهمیت دارد. من می‌خواستم سطح متفاوتی از والیبال را تجربه کنم و این نخستین انگیزه من برای حضور در لیگ ایتالیا بود. در درجه دوم به خاطر خانواده‌ام به ایتالیا آمدم.

عبادی پور درباره اهدافش گفت:

زمانی که در تیم اسکرا بازی می‌کردم، هر سال برای خودم اهدافی را متصور بودم. شاید نظرم درست نباشد اما معتقدم بدون هدف هیچ چیزی را نمی‌توان به دست آورد. زمانی که تصمیم گرفتم با میلانو قرارداد ببندم نیز اهداف بزرگی را در سر داشتم که تاکنون به آنها دست پیدا نکرده‌ام. چالش‌هایی که خودم را با آن درگیر می‌کنم مرا مجبور می‌سازد با 2 هزار درصد توانم کار کنم، چون با صد درصد توان نمی توان با تیم‌هایی مثل لوبه، پروجا و ترنتینو در لیگ ایتالیا رقابت کرد.

وی در مورد شناختش از روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم میلانو اظهار داشت:

من دوران بسیار خوبی را با پیاتزا در تیم اسکرا سپری کردم و 2 سال برای او در این تیم به میدان رفتم. باید بگویم که او یک مرد فوق العاده و خاص است. او والیبال را به خوبی می‌فهمد و نیازی نیست که در موردش بیشتر صحبت کنم چون همه می‌دانند که والیبال، تمام زندگی اوست. من نکات زیادی را از او در لیگ لهستان آموختم. مطمئن هستم که در میلانو هم دوران خوبی با پیاتزا خواهم داشت. میلانو بازیکنان بزرگ و شخصیت فوق العاده‌ای دارد. من به هیچ عنوان نگران نیستم و فقط منتظرم تا هر چه سریع‌تر به هم تیمی‌هایم در میلان ملحق شوم.

اخبار داغ 

حمایت استقلالی ها از وریا غفوری با کلید واژه "کاپیتان" اعتراض امید عالیشاه به قانون سقف قرارداد؛ معیشت ما در گرو همین چند سالی است که بازی می‌ کنیم رفتن هم زمان لواندوفسکی و ژاوی به رستورانی در ایبیزا / عکس رافینیا | ساعت های تعیین کننده برای مشخص شدن مقصد وینگر لیدزیونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم میلانو عبادی پور درصد توان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، گفت: اجرای برنامه‌‎های دهه کرامت باید طوری باشد که مفاهیم و فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در جلسه ستاد دهه کرامت استان، اظهار داشت: برنامه‌های که  در دهه کرامت اجرا می‌شود، مقدمه‌ای برای کرامت انسانی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کرامت که بزرگواری است در مقابل دنائت که پستی است قرار دارد، افزود: نامگذاری هفته‌ای به نام دهه کرامت، حالت سمبولیک دارد و برگزاری برنامه‌ها در دهه کرامت برای این است که تابلوی کرامت نوع بشر در جامعه پر رنگ‍‌تر شود.

به گفته وی خداوند کرامت را در وجود بشر گذاشته است و ما باید تلاش کنیم تا این بزرگواری را در خود نگهداری کنیم.

عبادی با اشاره به اینکه دهه کرامت از جمله موضوع‌های فرهنگی است، گفت: پست‌ترین انسان‌ها کسی است که به پرستش مال، شهرت و غیره پرداخته و تا این فرهنگ در جامعه اصلاح نشود، اصلاح بشر امکان پذیر نیست.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی باید به گونه‌ای باشد که مخاطب این برنامه‌ها بفهمد که کرامت برای انسان است.

عبادی تاکید کرد: برگزاری صرف برنامه‌های در دهه کرامت شایسته نیست بلکه ارزش آن زمانی است که از این طریق مفاهیم و فرهنگ کرامت به مردم جامعه منتقل شود.

انتهای پیام/ 251/

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود
  • تاب‌‌آوری زنانه، قدرت مادرانه
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • مدیرعامل میلان: مجبور نیستیم ستارگان تیم را بفروشیم
  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید