Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون عمرانی فرمانداری سلسله گفت: ظرفیت فضای مجازی با توجه به قدرت فراگیری آن در میان مردم می‌تواند نقش موثری در کاهش مصرف برق توسط مردم داشته باشد که بهره‌گیری از آن ضروری است.

هادی مومنی در جلسه مدیریت مصرف برق شهرستان سلسله  که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به خشکسالی‌های مکرر و تاثیر آن بر برق‌رسانی به بخش صنعت و خدمات، اظهارکرد: لازم است که صرفه‌جویی در مصرف برق را به منظور جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از این امر جدی بگیریم و همه ادارات نیز باید در این قضیه نهایت همراهی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه صرفه‌جویی در مصرف برق می‌تواند بخش مهمی از مشکلات موجود را مرتفع کند، افزود: ظرفیت فضای مجازی با توجه به قدرت فراگیری آن در میان مردم می‌تواند نقش موثری در کاهش مصرف برق توسط مردم داشته باشد بنابراین شرکت توزیع برق باید از این ظرفیت در این راستا نهایت بهره را ببرد.

معاون عمرانی فرمانداری سلسله با تاکید بر لزوم آموزش دهیاران، گفت: با توجه به اینکه بخش مهمی از برق شهرستان توسط چاه‌های کشاورزی مصرف می‌شود لازم است که دهیاران با اطلاع‌رسانی در سطح روستاها مالکان چاه‌های کشاورزی را نسبت به عدم استفاده از چاه‌ها در ساعات پیک مصرف(ساعات ۱۱ صبح تا ۱۶ عصر) آگاه کنند.

مومنی با تاکید بر لزوم برخورد با مالکان چاه‌هایی که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های مصرف برق بی‌تفاوت هستند، عنوان کرد: باید با آگاه کردن مردم و کشاورزان و کارمندان ادارات شهرستان نسبت به مدیریت مصرف برق به سمتی حرکت کنیم که در این تابستان شاهد کمترین اعمال خاموشی در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها فضای مجازی پيك مصرف برق برق مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاغل خانگی و صنایع دستی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: امسال بهار طبیعت و بهار قرآن با بارش رحمت الهی همراه بود و این بارش الهی موجب امید و نشاط در جامعه شده است.

وی با عنوان این مطلب که بر اساس آیات قرآن کریم و روایات اسلامی همراه با هر سختی آسانی و گشایش است و این سنت الهی است، گفت: زیرساخت‌های لازم در جمهوری اسلامی برقرار شده است و امروز شاهد به ثمر نشستن این زیرساخت‌ها هستیم.

امام‌جمعه ایلام در ادامه با اشاره به نام‌گذاری شعار سال توسط مقام معظم‌رهبری اظهار داشت: مقام معظم‌رهبری چندین سال بر اقتصاد تاکید دارند و انتظار می‌رود که در استان نیز برای تحقق شعار سال تلاش کرد.

وی با عنوان این مطلب که لازم است نیرو‌های متخصص و خوش‌فکر در استان برنامه‌ریزی کنند که چگونه از ظرفیت‌های استان برای توسعه اقتصادی استان بهره‌مند شویم، اضافه کرد: در این راستا مشاغل خانگی و صنایع دستی در استان، زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است و جای کار در استان وجود دارد.

وی با اشاره به این‌که یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی، توجه به همین مشاغل خانگی است، تاکید کرد: زمینه این کار در استان فراوان بوده و پیشینه صنایع دستی در استان وجود دارد و می‌باید به آن توجه کافی شود.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی در حوزه کسب و کار و تولید صنایع دستی در خانوارها، گفت: برای جهش تولید لازم است از ظرفیت فنی و حرفه‌ای در جهت آموزش صنایع دستی و مشاغل خانگی برای تحقق شعار سال در استان استفاده شود.

وی با تاکید بر دایر نمودن نمایشگاه صنایع دستی در کشور عراق و معرفی صنایع دستی و محصولات استان به سایر کشورها، گفت: شناخت این توانمندی‌ها و ایجاد بستر و تسهیل در بالفعل کردن این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و ارائه تسهیلات از جمله وظایف و کارکرد‌های دولت است که باید این حوزه در استان مورد توجه قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در بروجرد دستگیر شدند
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • مشاغل خانگی و صنایع دستی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد/ مسافران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند
  • رئیس‌جمهور: رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر ضروری است
  • تاکید امام جمعه تبریز بر لزوم بهره‌مندی از مشارکت مردم در امور