Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی بذرافشان گفت: شب شعر طنز دولخ،  یکی از اتفاقات مهم در حوزه طنز کشور است که همیشه مورد توجه علاقه‌مندان به این حوزه بوده است.

او می گوید: در این مراسم، شاعران و طنزپردازان برجسته کشوری، مانند: سید عبدالجواد موسوی و مهدی استاد احمد نیز حضور خواهند داشت.

 به گفته معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان در سال‌های گذشته اقشار مختلف مردم استقبال کم‌نظیری از شب شعر طنز دولخ می کردند؛ ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا، وقفه‌ای ۲ ساله در برگزاری این شب شعر اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: هفتمین شب شعر طنز دولخ از ساعت ۲۰ جمعه دهم تیرماه در اتاق بازرگانی کرمان برگزار خواهد شد.

بذرافشان  می گوید: این برنامه به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان و با همکاری روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه؛ سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمان؛  اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان و دفتر طنز حوزه هنری برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شب شعر طنز طنزپردازان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور

عبدالوحید جعفری ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان کنکوری گفت: همزمان با سراسر کشور، اولین مرحله کنکور سراسری ۱۴٠۳ در شهرستان زرند، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با شرکت ۲ هزار و ۲٠٠ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون ملی در شهرستان زرند در ۴ حوزه امتحانی، هنرستان کار دانش شهید علی عظیمی (ابتدای بلوار جانبازان)، دبستان معلم (سالن خوارزمی)، دبیرستان امام خمینی (ره) خیابان مصلی شرقی و دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند از همه داوطلبان کنکور خواست در موعد مقرر با رعایت کامل نکات امنیتی کنکور از جمله به همراه نداشتن وسایل اضافه از قبیل گوشی یا هر دستگاه هوشمند دیگری و... در جلسه آزمون حاضر شوند.

وی از اولیا نیز خواست: از تجمع در جلوی حوزه‌های برگزاری آزمون پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری