Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی شهابی‌نسب در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از افزایش ۲۸ درصدی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: اعتبارات استان یک هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان است که میان ۹ شهرستان تقسیم شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به اولویت اعتبارات تملک دارایی اشاره و عنوان کرد:  فصل حمل و نقل ۲۲ درصد، آب و آب و فاضلاب ۲۰، فصل توسعه خدمات شهری و روستایی ۱۸، حوزه‌های امنیت امور قضایی، دفاعی ۱۶، فرهنگ و هنر ۱۲، کشاوزی ۷،  آموزش و پرورش ۴ و ورزش یک درصد اعتبارات را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه اعتبارات هزینه‌ای بین ۲۳ دستگاه‌ها اجرایی که مشمول نظام بودجه استانی هستند، به میزان ۵۶۳ هزار میلیارد  بر اساس شاخص هایی که در ضوابط بودجه دیده شده است، توزیع شد.

وی عنوان کرد: عمده این اعتبارات به تامین حقوق نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی و همچنین هزینه‌های جاری اجتناب‌ناپذیر دستگاه‌های اجرایی با اولویت اختصاص داده شد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها در اسرع وقت تشکیل و پروژه‌ها و برنامه‌های هر فصل را مشخص کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس شورای برنامه ریزی و توسعه برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران در ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ در تهران با نام «رادیو تهران» گشایش یافت و از فردای آن روز برنامه‌های عادی رادیو آغاز شد و، چون برنامه‌ها تنها در تهران قابل دریافت بود، «رادیو تهران» نامیده می‌شد.

البته درآن دوره بیشتر برنامه‌های رادیو را موسیقی و خبر تشکیل می‌داد و کارکرد دیگری برای آن در نظر گرفته نشده بود تا اینکه کم‌کم برنامه‌های ادبی و طنز نیز به این جعبه خیال‌انگیز راه پیدا کردند و این رسانه بی‌رقیب دل مردمان بسیاری را به‌دست آورد تا جایی که مونس زنان قالی‌باف و چوپانانی شد که در دل صحرا به جای نواختن نی برای گوسفندانشان، دل را با برنامه‌های رادیو جلا می‌دادند.
در شهر‌ها نیز وضعیت به همین منوال بود و در هر سرای عمومی، صدای رادیو به گوش می‌رسید و در مواقع مهم‌تر نیز مردم برای گوش دادن به رادیو گردهم می‌آمدند
رادیو در کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۶۵ با شش برنامه آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۸۲ شبکه استانی افتتاح شد و از سال ۱۳۹۳ تاکنون به صورت ۲۴ ساعته برنامه پخش می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد