Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای عبداللهی گفت: به این منظور  پیشنهاد های دیگری نیز داریم که با نظر کارشناسی و خردجمعی در این رابطه پیگیری خواهیم کرد.

او گفت: عقیده راسخی به مشارکت فعال مردم در امور دارم چراکه با حضور مردم می توانیم به وضعیت مطلوب تری برسیم و سالی که طبق منویات مقام معظم رهبری به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی مزین شده باید تلاش، نگاه، اقدام و برنامه ویژه ای برای تحقق اهداف داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی گفت: با همیت، همبستگی، اتحاد و تلاش شبانه روزی مجموعه مدیران استان اکنون شاهد روند رو به جلو برنامه ها و اهداف توسعه ای استان هستیم که این امر را باید همچنان با جدیت ادامه دهیم.

او گفت: دولت مردمی سیزدهم با اقدامی شجاعانه برای بهره مندی حداکثری مردم از یارانه ها نسبت به جراحی اقتصادی اقدام کرده ولی اهداف این موضوع بخوبی برای مردم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نشده است.

عبداللهی می گوید: ۶ هزار و ۳۰۰ مگاوات برق وارد شبکه توزیع کشور شد که این اقدام بزرگ قطع برق در زمان های خاص را به حداقل رساند.

او گفت: در استان البرز نیز اقدام بسیار ارزشمندی  تامین زیرساخت های لازم جهت افزایش سهمیه آب از محل سدهای مستقر در استان صورت گرفته است.

عبدالهی گفت: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران باید در راس امور مدیران قرار گیرد چراکه ما مدیون خون شهدا هستیم.

استاندار البرز گفت: مدیران استان باید دیدارهای چهره به چهره با مردم را در برنامه های خود داشته باشند و با دید مثبت برای حل مشکلات آن ها اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال زندان ها زندان رجایی شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با پنجشنبه (۶ اردیبهشت) محمد رهاوی یکی از کارکنان زندان مرکزی یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۴ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد و با این اقدام موجب تداوم پنجشنبه‌های مهربانی ستاد دیه یزد شد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام گفت: این اقدام را به نیت خشنودی خداوند متعال و جهت شادی روح اموات اهدا کردم و امیدوارم با این اقدام دل یک خانواده شاد شود.

گفتنی است بسیاری از خیران استان یزد پنجشنبه‌ها با حضور در ستاد دیه استان مبالغ مورد نظر خود را جهت شادی روح اموات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میک نند که این اقدام در قالب پویش رضوان و پنجشنبه‌های مهربانی در این استان معروف شده است.

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود