Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه، ستاره سنگالی فوتبال، در هفته‌های گذشته یکی از خبرسازترین فوتبالیست‌های دنیا بود. او بعد از سالها درخشش با پیراهن قرمز لیورپول و تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین ستاره‌ها برای هواداران این تیم، تصمیم گرفت از مرسی‌ساید جدا شده و برای ادامه فوتبالش راهی آلمان شود. او با عقد قراردادی با بایرن مونیخ به این تیم پیوست تا پیراهن قرمز را این بار در آلیانز آرنا به تن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رسیدن به این جایگاه رفیع فوتبالی برای ستاره سنگالی به راحتی به‌دست نیامده. سادیو از زمانی که در دهکده‌ای فقیر در کشورش سنگال، در زمین خاکی و گل‌آلود به دنبال توپ می‌دوید برای تبدیل شدن به یکی از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال، موانع متعددی را از سر راه برداشته. او حتی از تهدیدهای یک جادوگر آفریقایی جان سالم به در برده است.

ماجرا این است که چندی پیش یک جادوگر آفریقایی از کشور بنین، در شبکه‌های اجتماعی به سادیو مانه هشدار داد و پیش‌بینی کرد که او در تاریخی مشخص خواهد مرد.

پیش از شروع جام ملتهای آفریقا در سال 2021، جادوگری از کشور بنین، در شبکه‌های اجتماعی مدعی شد او با هنر جادوگری‌اش قدرت این را دارد که از آینده خبردار شود. او اعلام کرد این را می‌داند که سادیو مانه اگر به همراه تیم ملی سنگال در جام ملتهای آفریقا در مقابل تیم ملی بنین بازی کند، به حمله قلبی دچار شده و خواهد مرد.

هواداران سادیو مانه که از این ادعا خشمگین شده بودند توفانی مجازی علیه جادوگر آفریقایی به راه انداختند. سادیو مانه هم او را بی‌پاسخ نگذاشت و در جواب گفت:" من طوری بزرگ شده‌ام که می‌دانم مرگ فقط دست الله است و هیچکس نمی‌تواند زمان مرگ کسی را عقب یا جلو بیندازد. من خیلی عادی در آن بازی شرکت خواهم کرد و اگر دچار حمله قلبی شوم و بمیرم، آن جادوگر فقط وسیله‌ای در دست خدا خواهد بود. من گول او را نخواهم خورد".

سادیو مانه به وعده خود عمل کرده و در مسابقه مورد بحث حاضر شد بدون اینکه مشکلی برایش پیش بیاید. تیم ملی سنگال با حضور مانه تا فینال رقابتها پیش رفت و در مسابقه فینال مقابل مصر، سنگالی‌ها با آخرین پنالتی‌ای که توسط مانه به ثمر رسید موفق شدند مصر را شکست داده و جام قهرمانی آفریقا را به‌دست بیاورند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سادیو مانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!

آرون بروکس برای رسیدن به المپیک برنامه ویژه‌ای داشت و درنهایت به هدف خود رسید.

طرفداری | آرون بروکس با شکست دیوید تیلور در انتخابی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد، موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.

آرون بروکس 23 ساله که پدیده کشتی آمریکا محسوب می‌شود، در دیدار انتخابی المپیک برابر دیوید تیلور قرار گرفت و موفق به شکست مجیک‌من در دو دیدار متوالی شد. چند ماه پیش بود که مسابقات کشتی قهرمانی زیر 23 سال جهان برگزار شد و کشتی‌گیران کشورمان به علت صادر نشدن ویزا، در این مسابقات غایب بودند.

آرون بروکس در این مسابقات مدال طلا گرفت که واکنش میثم زارع را به دنبال داشت. میثم زارع چند ماه پیش در گفتگویی تاکید کرد:

من و آرون بروکس در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات نوجوانان سال 2017 جهان با هم کشتی گرفتیم. او من را 10 بر 2 برد، مینیسکم پاره بود و شرایط خوبی در آن کشتی نداشتم، اما از همان وقت دوستی ما ادامه پیدا کرد. زمانی که دچار ضایعه نخاعی شدم، پیام داد و پرسید چه اتفاقی برایم افتاده و آرزو کرد حالم خوب شود و بتوانیم دوباره با هم کشتی بگیریم.

وی ادامه داد:

بروکس به دنبال شکست دیوید تیلور در مسابقات انتخابی امسال آمریکا است و می‌خواهد در المپیک کشتی بگیرد.

درنهایت بروکس به رویای خود رسید و با شکست دیوید تیلور به المپیک راه پیدا کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • صادرات طلای سرخ به ۴۰۰ تن می‌رسد
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟