Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق قانون نوشته شده دنیای فوتبال، نهم تیرماه (۳۰ ژوئن) به‌عنوان ضرب‌الاجل در قرارداد‌های باشگاهی بازیکنان نهاده شده و زمان انتقال آزادانه بازیکنان دارای قرارداد تمام شده به تیم‌های جدید فرامی‌رسد.

در میان بازیکنان آزاد نقل و انتقالات تابستانی که قراردادشان از امروز با باشگاه‌های کنونی خود به پایان می‌رسد نام اسطوره‌هایی همچون «عثمان دمبله»، «لوییس سوارز» و «ایسکو» به چشم می‌خورد که هنوز باشگاهی برای بازی در فصل آینده خود پیدا نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدیده‌ای که در سال‌های اخیر به دلیل فشار‌های مالی ناشی از شیوع بیماری کرونا رواج یافته تا آنجا که اکثر باشگاه‌ها و حتی ابر باشگاه‌ها نیز انجام هزینه‌های سرسام‌آور و انتقال پول‌های کلان را مقدور نمی‌بینند و در عوض به دنبال انجام معاملاتی مثل معاوضه بازیکنان خود با بازیکنان سایر باشگاه‌ها به‌منظور تقویت نقاط ضعف تیم خود هستند.

در ادامه، لیستی از بازیکنانی ارزشمند را بررسی می‌کنیم که به‌عنوان بازیکن آزاد می‌توانند گزینه‌های انتقالاتی مناسبی برای تیم‌های مطرح اروپایی باشند.

آزادی «مارسلو» از رئال‌مادرید پس از ۱۶ فصل

این بازیکن برزیلی در سن ۱۸ سالگی وارد مادرید شد و پس از ۱۶ فصل که دفاع چپ رئال‌مادرید را برعهده داشت، این تیم را ترک می‌کند.

مارسلو در دوران حضور خود در تیم کهکشانی‌ها، کسب ۶ قهرمانی لیگ، ۲ کوپا دل ری، پ۵ سوپرکاپ اسپانیا، ۵ لیگ قهرمانان اروپا، ۳ سوپرکاپ اروپا و ۴ جام باشگاه‌های جهان را در کارنامه خود دارد. وی هنوز باشگاهی برای بازی در فصل آینده خود پیدا نکرده است.

«ایسکو» و ترک رئال مادرید پس از ۹ فصل

وی در سن ۲۱ سالگی به تیم رئال‌مادرید پا گذاشت و حال پس از ۹ فصلی که در آن تمام عناوین ممکن را به دست آورده، این تیم را ترک می‌کند.

با وجود عملکرد متناوب و تداوم کیفی که او داشته است، تیم‌هایی مانند سه ویا به جذب او علاقه‌مند است.

ستاره‌هایی که آزاد می‌شوند؛ از ایسکو تا دمبله

آزادی «لوئیس سوارز» از بند اسپانیا

سوارز که بازی در تیم بارسلونا و ۲ فصل حضور در آتلتیکومادرید را در کارنامه دارد دیگر قرار نیست در اسپانیا بماند، اما هنوز در مورد آینده خود چیزی نگفته است. او احتمالاً باید آینده فوتبالی خود را در ایالات متحده جستجو کند.

آزادی بدون آینده نامشخص برای «عثمان دمبله»

دمبله یکی از نام‌های پرآوازه بازار نقل و انتقالات است که هنوز در مورد تمدید قرارداد با آبی اناری به تصمیم قطعی نرسیده، اما وضعیت او نسبت به زمستان بسیار تغییر کرده است، زیرا ژاوی کاملاً می‌خواهد او را حفظ کند و این تمایل از سوی دمبله هم وجود دارد. پاری‌سن‌ژرمن و بایرن‌مونیخ هم از جمله باشگاه‌هایی هستند که به دنبال جذب این بازیکن فرانسوی هستند.

منبع : ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاره های فوتبال آزاد رئال مادرید باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به صورت قرضی به رئال مادرید ملحق شد و در این فصل توانسته است عملکرد خوب و قابل قبولی را در خط حمله این تیم به نمایش بگذارد اما ادامه حضورش در سانتیاگو برنابئو هنوز مشخص نیست.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که کارلو آنچلوتی از عملکرد این بازیکن بسیار راضی است و دوست دارد که او را فصل آینده هم در بین بازیکنانش در رئال داشته باشد اما تصمیم نهایی در این باره بر عهده مدیران این باشگاه است.

روزنامه مارکا خبر داده است که مدیران رئال همچنان در حال ارزیابی شرایط برای امضای قرارداد دائمی با این ستاره اسپانیایی هستند. مسئله اصلی در امضای قرارداد مبلغ آن نیست، بلکه مدیران این باشگاه بیشتر در حال بررسی شرایط هستند که اگر اندریک و کیلیان امباپه در فصل آینده به ترکیب رئال اضافه شوند، شرایط برای خوسلو چطور پیش خواهد رفت.

این در حالیست که گفته می‌شود چند باشگاه عربستانی شرایط این بازیکن را از مدت‌ها قبل زیر نظر داشتند و قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای جذب او اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس